Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Cherry Nest - Η ετικέτα που έγινε... κλεψύδρα

Σήμερα έχω μία κάπως διαφορετική (για το ύφος μου) κάρτα για το Cherry Nest. Η βασική ιδέα ήταν να χρησιμοποιήσω τις ετικέτες ως... κλεψύδρα! Έτσι έφτιαξα μία "shaker" κάρτα:



Τα Cherry Nest χαρτιά που χρησιμοποίησα είναι τα εξής:


Αυτή τη φορά εκτύπωσα τις μεγάλες ετικέτες σε μεγαλύτερο από το κανονικό μέγεθος, ώστε να μπορέσω να τις κάνω αρκετά μεγάλες για κλεψύδρα. Τα λουλουδάκια με νούμερααντίστοιχα τα εκτύπωσα σε μικρότερο μέγεθος για να μου χωρέσουν στην καρτούλα.

Έκανα λοιπόν την "shaker" κάρτα, που σημαίνει ότι όταν κουνάει κανείς την κάρτα, κουνιούνται και οι χαντρούλες που βλέπετε. Μάλιστα, το έχω φτιάξει έτσι ώστε να λειτουργεί και σαν κλεψύδρα, να "πέφτουν" δηλαδή οι χάντρες από το πάνω μέρος στο κάτω - και ανάποδα όταν γυρνάτε την κάρτα ανάποδα. χμμμμ.... έχω προσπαθήσει 3-4 φορές να γράψω αυτό το κομμάτι για να γίνει κατανοητό, αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν το πετυχαίνω!Μακάρι να μπορούσα να σας το δείξω, αλλά είναι λίγο δύσκολο να το κάνω με φωτογραφίες!

Ελπίζω να σας αρέσει!

Υλικά:

Pin It

6 σχόλια:

puccarina είπε...

Η φαντασία σου είναι αστείρευτη...όταν όλοι κοιτάζουν το δέντρο εσύ βλέπεις το δάσος και αυτό είναι που κάνει πάντα την δουλεία σου τόσο εξαιρετική. Λατρευώ την "ανοιχτή" ματία σου δηλώνει "ανοιχτό πνεύμα". Το να βλέπεις μια ετικέτα σαν κλεψύδρα και να κάνεις και εμάς να την βλέπουμε μέσα απο την κάρτα σου για μένα λεεί πολλά!!! Φιλάκια

Αlex... είπε...

Καταπληκτικη!!!!!
Θα συμφωνησω με την Πουκαρινα!Η φαντασια σου ειναι αστειρευτη!
Φοβερη ιδεα και υλοποιηση!

eudokia είπε...

δεν σε πιστευω!!!!!!!!!!!!!ειναι τελεια!!!δεν εχω λογια!!πολυ εφευρετικο και πανεξυπνη ιδεα!!

EFI είπε...

Πολύ ωραία και η ιδέα και η καρτούλα σου Νατάσσα!!!

Irini είπε...

Perfect card!!....love shaker boxes

Dolly Daydreams είπε...

Hi Natasha, you made it perfectly clear ! Love shaker cards and this is a beauty this is so clever and you made great use of the Cherry Nest products.

Marie

Δημοσίευση σχολίου