Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Βιβλιαράκι για την θεία και χαρούμενα νέα!

Καλημέρα!

Επιτέλους σαββατοκύριακο...

Πριν δύο μέρες είχε γενέθλια μία θεία που αγαπώ πολύ. Είναι η θεία που πάντα θαύμαζα, γιατί ήταν νέα, μοντέρνα, όμορφη, μας πήγαινε σε παιδικά θέατρα... Είναι η θεία που φωνάζεις με το μικρό της όνομα και την θεωρείς περισσότερο φίλη απ'ότι θεία. Είναι η θεία που θα τρέξει πάντα όταν χρειάζεσαι βοήθεια, θα πάει στο super market όταν έχεις εγχειριστεί και δεν μπορείς να βγεις από το σπίτι και αυτή που θα σου κρατήσει το μωρό με χαρά για να κάνεις τις δουλειές σου. Είναι η θεία μας Λέττα.

Επειδή φαίνεται να εκτιμά ιδιαίτερα τα χειροποίητα δωράκια που της έχω κάνει μέχρι τώρα, ήθελα να της κάνω πάλι κάτι δικό μου ως δώρο. Σκέφτηκα λοιπόν να της κάνω ένα βιβλιαράκι αφιερωμένο στις θείες.

Τις φωτογραφίες τις πήρα πάρα πολύ γρήγορα πριν της δώσω το δώρο, οπότε δεν είναι και οι καλύτερες. Μόλις τρεις μπόρεσα να σώσω για να πάρετε μία ιδέα:

Το εξώφυλλο:



Οι τελευταίες σελίδες:




Το βιβλιαράκι είναι ένα πρωτότυπο βιβλίο-ακορντεόν με ετικέτες αντί για φύλλα που ανοίγουν ανάποδα - και οι μπροστινές είναι πιο κοντές από τις τελευταίες. Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία που να το δείχνει αυτό. Μπορείτε όμως να το δείτε πώς στέκεται όρθιο ανοιχτό για να πάρετε μια μικρή ιδέα:


Το εσωτερικό έχει ρητά για τις θείες και διάφορα διακοσμητικά.

Συγκινήθηκε και την λάτρεψα ακόμα περισσότερο.


Και για να αλλάξω τον τόνο, έχω και ευχάριστα νέα!!!! Η φίλη μας η Άλεξ Πανταζή, την οποία γνώρισα αρχικά για τις υπέροχες κάρτες της και στη συνέχεια με τις φανταστικές δημιουργίες της με το βελονάκι, άνοιξε το κατάστημά της στο etsy.com!!!

Ξεκίνησε με ωραιότατα σκουφάκια για κοριτσάκια όλων των ηλικιών και προβλέπονται και άλλες υπέροχες δημιουργίες. Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο κατάστημά της εδώ και τις δημιουργίες της στη σελίδα facebook - My Serendipity Creations (ψψψψτττ.... δέχεται και παραγγελίες!!!!)


Καλές δουλειές Άλεξ!!!

Φιλιά!
Νατάσα Pin It

5 σχόλια:

Voula είπε...

Πολύ όμορφο βιβλιαράκι Νατάσα και πρωτότυπος τρόπος βιβλιοδεσίας ;)

Myrto είπε...

Μπράβο Νατάσα - πολύ όμορφο!

Κατερινα είπε...

Νατασα υπεροχο!!!πστττττττττ...γιατι μου φαινεται δυσκολο ομως??

Maria Tsil είπε...

Αμάν γούρλωσαν τα μάτια μου!!
Και αναρωτιόμουν πότε θα τα χρησιμοποιήσεις αυτά τα χαρτιά!Φοβερό!!Πολύ έξυπνη ιδέα!!
Έχω και εγώ ένα τέτοιο θείο!!

Happy Kathy είπε...

Kali epituxia na exei to koritsi mas kai kales douleies!!Polu omorfh h sunthesh sou mpraboooo :))

Kalws se brhka!!

Δημοσίευση σχολίου