Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Art Journal - Η ζωή είναι καλύτερη με φίλους

Γεια σας!

Στην τελευταία μου ανάρτηση σας έλεγα ότι ήθελα να κάνω και μία σελίδα art journal για να κάνω μαζί την ανάρτηση με το βιβλίο που έφτιαξα, αλλά δεν μου έβγαινε. Εννοείται ότι με το που έκανα ανάρτηση το βιβλίο και έφυγε η σκέψη "θέλω (βλέπε: πρέπει) να κάνω και μία σελίδα art journal", ξεμπλόκαρα και την έκανα το ίδιο βράδυ.

Επειδή το προηγούμενο σαββατοκύριακό μου ήταν σούπερ-γεμάτο, όλη την μέρα το Σάββατο και την περισσότερη την Κυριακή ήμουν με φίλους και πέρασα ΣΟΥΠΕΡ, ήθελα να κάνω μία σελίδα με την γνωστή έκφραση "Η ζωή είναι καλύτερη με φίλους". Ορίστε το αποτέλεσμα:



Από την αρχή σκεφτόμουν αυτά που θα ήθελα να είχα κάνει διαφορετικά, αλλά είναι ουσιαστικά το τρίτο που κάνω, οπότε δεν είμαι αυστηρή με τον εαυτό μου... απλά τα σημειώνω για τις επόμενες σελίδες - έτσι δεν μαθαίνουμε; πχ τα γράμματα του τίτλου βγήκανε στραβά, και τελικά το καφέ χρώμα με τις κοπελίτσες δεν πολυκολλάει. Ε, θα το έχω υπόψη μου την επόμενη φορά ;ο)

Αυτό που απόλαυσα πραγματικά να κάνω ήταν οι καρδιές με modeling paste. Κάποιες κοντινές φωτογραφίες:


Η πρώτη είναι που λέω η "κανονική" (θα δείτε μετά τι εννοώ). Και ναι, όντως, αυτό που βλέπετε είναι γκλιτεράκι!!! Διακριτικό σχετικά εφόσον είναι Distress Stickles, πάραυτα είναι γκλιτεράκι ;ο)



Σε αυτή έβαλα επίτηδες στην μία πλευρά ΠΟΛΥ modeling paste και μου άρεσε πάρα πολύ το "άγριο" αποτέλεσμα που βλέπετε στην φωτογραφία.



Στην παραπάνω καρδιά αντίθετα έβαλα επίτηδες λίγο modeling paste στην μία πλευρά για να φαίνεται λίγο από κάτω το σχέδιο που είχα κάνει πιο πριν με misting.

Και μία κοντινή με τις κοπελίτσες της Suzi Blu. Είναι σφραγίδα Unity Stamps που την σφράγισα πάνω σε φύλλα παλιού βιβλίου:


Μέχρι και στα μαλλιά τους έβαλα Distress Stickles, τι άλλο να πω;;;

Αυτά...

Ελπίζω να σας αρέσει!

Φιλιά,
Νατάσα Pin It

8 σχόλια:

Maria Tsil είπε...

Αυτό ήταν με αποτελείωσες......
Τρελάθηκα με τις καρδιές!!Φοβερή δουλειά!!

Maria είπε...

Ό,τι και αν κάνεις βρε Νατάσα μου είναι καταπληκτικό! Πολλά μπράβο, girl!!!!!! <3

Irini είπε...

wow I love love love the details just gorgeous!
hugz
irini

Φανή είπε...

ΟΥΑΟΥ! Πολύ όμορφο!
Αυτές οι κοπελίτσες - σφραγίδες... πόσο τέλειες είναι?!?

Ανώνυμος είπε...

Oh me, oh my ... absolutely FABULOSO ... I love the splatter of white under the hearts as well!!!

Myrto είπε...

Στο art journaling δεν υπάρχει σωστό ή λάθος. Δεν προσπαθούμε να βγάλουμε μια άρτια τεχνικά και αισθητικά σελίδα. Ο σκοπός μας είναι να μεταδώσουμε το συναίσθημά μας στο χαρτί και να απεικονίσουμε αυτό που νιώθουμε εκείνη την ώρα. Ακόμα και κάτι που δείχνει"άσχημο" έχει νόημα γιατί είναι αυτό που ένιωθες τη στιγμή που το έβαζες πάνω στη σελίδα. Οι φατσούλες της Suzi για παράδειγμα μπορεί να είναι 5 γιατί ήταν 5 οι φίλες ή να συμβολίζουν την "αθωότητα" της παρέας ή δεν ξέρω τι άλλο είχες στο μυαλό σου. Πάντως κάτι σημαίνουν για εσένα άρα βρίσκονται στη σωστή θέση. Στο aj δεν υπάρχουν κανόνες και εξαιρέσεις! Be yourself and fly free!
Και btw το layer που είναι κάτω από τη δεύτερη καρδιά είναι άπαιχτο!
PS Ουπς τώρα είδα πόσο δασκαλίστικο ύφος πήρα.... Μου φαίνεται ότι μου έχει γίνει συνήθεια! Sorry και πολλά φιλιά

LittleSunday είπε...

Λοιπόν! Είναι υπέροχο δισέλιδο! Το καφέ που το αμφισβητείς νομίζω πως δένει πολύ καλά με το κόκκινο και το κίτρινο! Κι επειδή η κοπελίτσες είναι με μαύρο περίγραμμα πάνω σε μαύρα γράμματα, δένουν και με τις υπόλοιπες μαύρες γραμμές! Οι καρδιές είναι φανταστικές! Και οι περικοκλάδες γύρω γύρω, επίσης! Μπράβο μπράβο!

puccarina είπε...

!!!!!!! Τέτοια φτιάχνεται και ξεμυαλιζόμαστε και οι υπόλοιπες χεχε. Είναι απλά εξαιρετικό και αν λάβουμε υπόψιν και αυτά που γράφει η Μυρτώ δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά μιας και καθρεφτίζει ένα κομμάτι της ψυχής σου! Δεν ρωτάω ρωτάω για την πάστα διαμόρφωσης διότι μόλις έκανα μια μεγάλη παραγγελία και δεν με παίρνει να ψωνίσω κιάλλο χαχα

Δημοσίευση σχολίου