Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Θέλω το γάλα μου....

...όχι εγώ, ο ανηψιός μου!


Καιρό ήθελα να κάνω αυτήν την σύνθεση. Μόλις είδα το σκετς της Χρύσας στο Scrap and Grab σκέφτηκα ότι ήταν η ευκαιρία μου! Το σκετς είναι το εξής:


Ήρθε λοιπόν η μέρα για τον Ανδρέα να ξεκινήσει να τρώει κρέμες. Κατέβηκε η χαζοθεία κουκουβάγια με την φωτογραφική της μηχανή να αποθανατίσει την στιγμή. Στην αρχή φάνηκε να του κινεί την περιέργεια (1). Με το που την δοκίμασε, το προσωπάκι του στράβωσε (2). Η μαμά του όμως επέμενε... με βασικό αποτέλεσμα η κρέμα να πηγαίνει παντού εκτός από το στόμα (3). Στο τέλος βέβαια είχε μείνει με όλη την κρέμα γύρω από το στοματάκι του και ο Ανδρέας να κλαίει με απίστευτα νεύρα! (4)

Χρησιμοποίησα τα αγαπημένα Lawn Fawn χαρτιά και για μία φορά τόλμησα να χρησιμοποιήσω ένα έντονο χρώμα στο background. Έκανα πολύυυ paper piecing για άλλη μια φορά - τα διακοσμητικά και οι αριθμοί. Αλλά πραγματικά την καταχάρηκα την σύνθεση!

Βλέπω τώρα σιγά-σιγά πως διαμορφώνονται τα άλμπουμ που έχω για τα ανήψια και πολύ χαίρομαι!

Ελπίζω να σας αρέσει! Έχετε άλλες δύο μέρες να παίξετε κι εσείς, ελάτε από το Scrap and Grab, το σκετς είναι φοβερό!

Πολλά φιλιά,
Νατάσα

Υλικά:

Pin It

8 σχόλια:

Katerina είπε...

Απαπα ευτυχώς που ήρθα να πω Χρόνια πολλά (να σε χαιρόμαστε Αστέρω!) γιατί θα έχανα αυτή τη φανταστική σύνθεση!!!!
Σε εμπνέουν πολύ τα μικρούλια ♥ Αχ μου αρέσει πολύ το παιχνιδιάρικο και ζουζουνιάρικο ύφος που βγάζει η σύνθεση! Καλή επιτυχία Νατάσα μου!

Melenia Agapides είπε...

Καλά δεν υπάρχει η φατσούλα αυτή!!! Γλυκύτατη σελίδα, με φανταστική ερμηνεία του σκετς! Τώρα εμείς πώς να συμμετάσχουμε στην πρόκληση μετά από μια τέτοια συμμετοχή, μου λες;

Unknown είπε...

χαχαχαχαχα φοβερή Νατάσα!!!και η μικρος φάτσα!!!Καλή επιτυχία!

geoleoan είπε...

ειναι, είναι ΤΕΛΕΙΑ!! τη λατρεψα!! Πως μ αρεσει που βαλες τα συννεφάκια και μοιαζει σα κομικ! Οι φωτος κ to doodling υπέροχα!!!!!!!

Rania K. είπε...

Ο μικρός είναι όλα τα λεφτα! Και η σύνθεσή σου φανταστική!! Τα συννεφάκια απίθανα...και το paper piecing με τις lawn fawn σφραγίδες...εθιστικό! Τυχερά πάντως τα ανίψια σου, γιατί αθ έχουν τα πιό ομορφα ενθύμια φτιαγμένα από τα χεράκαι σου!

Scrap-crafts είπε...

Λατρεμένη!!!! Φατσούλα απίστευτη!!!! Τα συννεφάκια με ενθουσίασαν κι εμένα!!! Το τι σκέφτεται αυτός ο μπόμπιρας... Κοριτσάρα είναι πολύ τυχερός που σε έχει θεία! Κι εμείς με τη σειρά μας τυχερές που σε έχουμε στην παρέα! Σ' ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο Scrap And Grab!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Καλά εισαι απίστευτη!Τί έφτιαξες πάλι?ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ!Ο μικρούλης είναι φατσούλα!!!

Δημοσίευση σχολίου