Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

ATCAS #7 - Αρσενικό

...όχι το δηλητήριο, όπως λέμε αντρικό; ;)

Είναι η νέα λέξη κλειδί για το Addicted to CAS!

Η κάρτα που έφτιαξα:


Η Sue λοιπόν αυτή τη φορά μας καλεί να παίξουμε με την λέξη Masculine:


χμμμ... δεν το πολυέχω με το αντρικό θέμα, μου βγήκε πολύ αυστηρή η κάρτα! lol! Ήθελα όμως να χρησιμοποιήσω μία από τις σφραγίδες με τα μουστάκια που μου αρέσουν τόσο πολύ! (Οι σφραγίδες, όχι τα μουστάκια!)

Ελάτε από το Addicted to CAS να εμπνευστείτε από τις υπέροχες ιδέες της σχεδιαστικής ομάδας και για να παίξετε μαζί μας. Η νικήτρια κάρτα θα κερδίσει  $10 για αγορές στο κατάστημα Annabelle Stamps!



Φιλιά,
Νατάσα




Pin It

3 σχόλια:

Elena Stefanidou είπε...

Λοιπόν κι εμένα μου αρέσουν οι σφραγίδες με τα μουστάκια(ποιος να το περίμενε!!!) και μάλιστα τώρα τις κοιτούσα.
Πολύ μ'αρέσει η καρτα σου.Και όσο για την αυστηρότητα,χρειάζεται....με μουστάκια μπλεχτηκες...

alexandra polyzou είπε...

μμμ....sodalicius...stamp!!!ή κάνω λάθος?υπέροχη η καρτούλα σου.....Νατάσακι μου γλυκό αν και εμένα πάντως τα μουστάκια δεν μου αρέσουν πολύ....!!!προτιμώ να τα βλέπω σας 2 πουλάκια που φιλιούνται....χαχαχα!!!μάκια!!!

Ανώνυμος είπε...

I don't know why but this card gave me a good ol' giggle!!! ^_^

Δημοσίευση σχολίου