Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Get Creative - 1η Μαρτίου

Καλό μήνα!

Ω ναι, σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας αυτό που έφτιαξα για την πρόκληση του Get Creative για την 1η Μαρτίου (με μία μέρα καθυστέρηση καθώς έλειπα), που είναι πρόκληση σύνθεσης, και όχι για την 5η Μαρτίου που είναι η πρόκληση κάρτας... και αυτό γιατί από αυτόν τον μήνα "μεταφέρθηκα" από την ομάδα καρτών στην ομάδα των συνθέσεων!

Δεν ήταν εύκολη απόφαση αυτή όταν μου το πρότεινε η Ειρήνη, γιατί ξέρετε ότι υπερασπίζομαι τις κάρτες... Για να λέω όμως την αλήθεια, τον τελευταίο καιρό όλο και με τρώει το χέρι μου για να φτιάχνω layouts. Και τώρα που μου είναι ακόμη πιο εύκολο να τυπώνω φωτογραφίες, νοιώθω σαν να μην θέλω να σταματήσω. Δεδομένου λοιπόν ότι θα συνεχίσω να φτιάχνω κάρτες για τις υπόλοιπες ομάδες στις οποίες συμμετέχω, αποφάσισα να δεχτώ. Ελπίζω να καταφέρω να σας εμπνεύσω λίγο...

...Ειδικά αυτόν τον μήνα, που η πρόκληση του Get Creative είναι το scraplift! Τα μέλη της σχεδιαστικής όμαδας φτιάξαμε λοιπόν από μία σύνθεση κι εσείς καλείστε να διαλέξετε μία από τις συνθέσεις και να εμπνευστείτε από αυτήν - είτε να αντιγράψετε την σύνθεση, είτε το στήσιμό της, είτε τα χρώματά της. Η σύνθεση που έφτιαξα:


Ω ναι, καλά βλέπετε... άλλη μία σύνθεση ΡΟΖ και με χρήση ΓΚΛΙΤΕΡ... Γιατρέ, πείτε μου... θα γίνω καλά; χαχαχαχαχα

Η σύνθεση έχει να κάνει με την απόφασή μου να χρησιμοποιώ μακιγιάζ όταν βγαίνω από τα όρια της γειτονιάς μου... ένα μήνα τώρα το έχω κρατήσει, φοβερό; lol! Ο τίτλος είναι quote του Calvin Klein και μου άρεσε πάρα πολύ όταν το βρήκα στο διαδίκτυο. Το δεύτερο μέρος το έκανα επίτηδες σε άσπρα γράμματα (γκλιτεράτα κι αυτά!), για να τονίσω το νόημα του τίτλου. Οι ροζ ρόμβοι έγιναν με χρήση μάσκας και ενός mist που εμπνεύστηκα από το μάθημα της Wilna: ανακάτεψα αρκετό άσπρο μιστ (να θυμηθώ να πάρω κι άλλο, είναι το τρίτο που τελειώνω...) με λίγο ροζ για να έχω το απαλό αποτέλεσμα. Και για να δώσω κι άλλη γυαλάδα στην σύνθεση, σαν να μη μου έφταναν τα γκλίτερ γράμματα, πρόσθεσα και perfect pearls, αν και δεν φαίνεται στις φωτογραφίες...


Η αγαπημένη μου πλέον Instax mini με βοήθησε... Χρησιμοποίησα μία φωτογραφία μου που έχω βαφτεί - το μακιγιάζ δεν φαίνεται μεν, αλλά κάνει μεγάλη διαφορά - και του μίνι νεσεσέρ με τα απαραίτητα καλλυντικά μου:




Έβγαλα τα απωθημένα μου με όλα τα καλούδια της Dear Lizzy που έχω:



Το journal το έγραψα σε βαζάκι της Dear Lizzy (αφού έβγαλα φωτογραφίες, ήταν λίγο προσωπικό) και το έκρυψα πίσω από την φωτογραφία μου, με την βοήθεια ενός φακέλου από ριζόχαρτο - από τα πλέον αγαπημένα μου υλικά:



Τέλος... εκεί που έκανα τις μαύρες πιτσιλιές είχα και ένα ατύχημα που μου ανέβασε το αίμα στο κεφάλι: έπεσε το μαύρο mist και άδειασε το μισό μπουκάλι στο γραφείο και στο πάτωμα!!! Μπορείτε να διανοηθείτε τον πανικό που επικράτησε... Ευτυχώς το γραφείο και το πάτωμα δεν βάφτηκαν, μία ελαφρώς γκρι απόχρωση πήρε η επιφάνεια κοπής που έχω στο γραφείο... Πήρε όμως ξώφαλτσα και την άκρη της σύνθεσης, πάνω που ήμουν έτοιμη να αρχίσω να κολλάω όλα τα διακοσμητικά. Στην αρχή τρελάθηκα, τόσο misting, ράψιμο, distress... τόση δουλειά... Μετά όμως πήρα λίγες βαθειές ανάσες και αποφάσησα να επεκτείνω τα διακοσμητικά ώστε να καλύψω την ζημιά. Για του λόγου το αληθές:


πφφφ....

Αυτά λοιπόν... ελπίζω να σας αρέσει και να σας εμπνεύσει!

Ελάτε λοιπόν από το Get Creative, διαλέξτε την σύνθεση που σας εμπνέει και παίξτε μαζί μας! Η νικήτρια θα κερδίσει αυτό το δωράκι από τον χορηγό μας Paper Stories!


Πολλά φιλιά και καλό σαββατοκύριακο!

Νατάσα




Pin It

8 σχόλια:

Aliki είπε...

νομίζω οτι πολύ καλά έκανε και δέχτηκες την μετάθεση! οι συνθέσεις σου είναι πάντα πυγή έμπνευσης για όλες μας!
η συγκεκριμένη μου αρέσει πολύ γιατί βγήκες πολύ εκτός προσωπικών ορίων, ροζ και γλίττερ?!! θα τρελαθώ!
ευχαριστούμε πολύ για την έμπνευση Νατάσα...μπορεί τελικά να είσαι εσύ αυτή που θα αντιγράψω!

Ανώνυμος είπε...

well for once I don't agree with Aliki ! i will miss you terribly on the card team but on the other hand it is always a pleasure to see your creativity and whatever you turn your hand to you are always an inspiration to me. Pink and glitter though who would have guessed but you did it so beautifully, once again and outstanding layout from you.

Marie

Ανώνυμος είπε...

You've brought light and glitter to the dark side!!!! LOL I love that fact that you'll be on the layout team now, as I so enjoy your sense of humour that seeps thru your work!!!!

Valia Katzaki είπε...

Πάντα μου άρεσαν οι κάρτες σου αλλα οι συνθέσεις σου τελευταία δεν υπάρχουν!

Valia Katzaki είπε...

Οπότε με μεγάλη χαρα θα παρακολουθώ τις συνθέσεις σου! Καλη αρχη! :)

geoleoan είπε...

!!!!!!!!!!!!!!με εμπνέεις!!

Maria Tsil είπε...

Επιτέλους!!!Πραγματικά το περίμενα πως και πως να μπείς στην ομάδα των συνθέσεων.Και η σύνθεση σου με ξετρέλανε τόσο πολύ που ήδη την έχω κάνει scraplift!Αχ να δούμε τώρα πότε θα καταφέρω να κάνω και την ανάρτηση..Σε ευχαριστώ πολύ για την έμπνευση!

Channa είπε...

Excellent page, lovely details. And the cluster is just great!!! Have a good weekend, Channa

Δημοσίευση σχολίου