Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Επιτέλους... κάρτες!!!

πωπωπω, πάει τόσος καιρός που έχω να φτιάξω μια καρτούλα... Έτσι έβγαλα τα απωθημένα μου και έκανα τέσσερις για την πρόκληση του Get Creative, lol! (Αν και δυσκολεύτηκα αρκετά μπορώ να πω, έχω σκουριάσει!)

Σειρά μου λοιπόν να θέσω την δική μου πρόκληση κάρτας και είναι πιστεύω αρκετά απλή. Να χρησιμοποιήσετε νερομπογιές!

Πιάστε ότι είδους χρώματος με βάση το νερό θέλετε - ακουαρέλλες, υδατοδιαλυτά παστέλς, distress inks, ακόμα και τις ξυλομπογιές νερού των παιδιών σας και δημιουργείστε!

Σας έφτιαξα τέσσερις καρτούλες με τέσσερα διαφορετικά υλικά με βάση το νερό:

Distress Markers:



Ντε και καλά να χρησιμοποιήσω τους Distress Markers. Τους έχω που τους έχω, να μην τους χρησιμοποιώ μια στις τόσες; Παρακολούθησα videos και τελικά οφείλω να ομολογήσω ότι και πανεύκολοι είναι να τους χρησιμοποιείς (σε χαρτί ακουαρέλας) και το καταδιασκέδασα!


Inktense Watercolour Pencils


Ε, δεν θα λείπανε οι υδατοδιαλυτές ξυλομπογιές, θα λείπανε;;; Έκανα λοιπόν heat embossing τις σφραγίδες λουλουδιού, έβαλα τα χαρούμενα χρώματα που ήθελα στα πέταλα και με το πινελάκι μου τα δούλεψα για να γίνουν ομοιόμορφα. (Όχι, για να μη λέτε ότι δεν χρησιμοποιώ ποτέ λουλούδια... χαχαχα)



Distress Ink Watercolour Background



Παλιά, κλασσική, αγαπημένη τεχνική: σε μια σφραγίδα φόντου βάζουμε διάφορα distress inks, την ψεκάζουμε προσεκτικά με νερό και σφραγίζουμε το χαρτί μας (δηλαδή βάζουμε το χαρτί πάνω στη σφραγίδα, αλλιώς θα τρέξουν όλα τα χρώματα....)


Neocolor II




Τέλος, δεν θα μπορούσα να μην χρησιμοποιήσω τα αγαπημένα υδατοδιαλυτά παστέλς Neocolors II... Μιλάμε για ΤΗΝ ποιότητα και ΤΟ χρώμα... Εδώ τα χρησιμοποίησα για να χρωματίσω και υφασμάτινα διακοσμητικά mistables (τα βελάκια) και ξύλινα διακοσμητικά (το συννεφάκι και η βροχούλα).

Αυτά λοιπόν... Ελπίζω να σας αρέσουν, να σας εμπνεύσουν έστω και λίγο και να παίξετε μαζί μας!

Η νικήτρια κάρτα στην πρόκλησή μου θα κερδίσει αυτό το δωράκι με αγαπημένα μου υλικά - 6x6 μπλοκ χαρτιών της Crate Paper, ένα πακέτο wood veneers... και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και η νερομπογιά - ένα μπουκαλάκι Ecoline.


Επίσης μην ξεχνάτε ότι μία τυχερή συμμετοχή του μήνα θα κερδίσει ένα σούπερ δώρο από το Scraps n Pieces που είναι ο χορηγός μας αυτόν τον μήνα!


Σας περιμένουμε λοιπόν στο Get Creative να γιορτάσουμε μαζί αυτόν τον μήνα των καρτών!

Φιλιά,

Νατάσα






Pin It

5 σχόλια:

Melitini είπε...

Φαντάζομαι ότι θα μου επιτρέψεις να συμφωνήσω με το "επιτέλους κάρτες" του τίτλου σου! ;-)
Ευχαριστούμε για την έμπνευση!!!

LittleSunday είπε...

Τι όμορφες καρτούλες!!!! Χαρούμενες και κάθε μία ιδιαίτερη!!!

Unknown είπε...

Τέλειες κάρτες όλες!!Μας έλειψαν και μας οι καρτούλες σου...και ελπίζω να βλέπουμε πιο συχνά!!!!Φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Ok so you haven't made cards for ages and you need practice hmmmmmm what practice they are all perfect !!!!!!!! You certainly haven't lost your creative Natasha each one is amazing and all so different. You really smashed this one !!!

Marie

Lefki είπε...

Επιτέλους κάρτες!!!! Πως και πως τις περιμέναμε!!! Για να δούμε τι θα κάνουμε και φέτος. Προβλέπω ότι πάλι σε μπελάδες θα με βάλεις! χαχαχα!!! Ευχαριστούμε για την έμπνευση και την τέλεια πρόκληση.

Δημοσίευση σχολίου