Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Σαν στο σπίτι μου...

Τελευταία μου έχει μπει η ιδέα αφενός να ψάχνω απλά προσχέδια, αφετέρου να χρησιμοποιώ τα υπόλοιπα χαρτιών και χαρτονιών που έχω. Καθώς έψαχνα στο internet, βρήκα ένα ωραίο προσχέδιο στο Waltzing Mouse Sketch Challenge και σκέφτηκα να το προσπαθήσω.



Παρόλο που στην αρχή νόμιζα ότι θα έκανα μια απλή και γρήγορη κάρτα... τελικά μου βγήκε πιο περίπλοκη. Πολύ κόψιμο μικρών σχημάτων... ας πούμε ότι θα κάνω πολύ καιρό να κόψω γρασίδι! Τουλάχιστον έκανα κάτι λίγο διαφορετικό από αυτά που έχω κάνει μέχρι τώρα.

Τα χαρτόνια που χρησιμοποίησα λοιπών είναι υπόλοιπα από άλλα πραγματάκια που έχω φτιάξει και χάρηκα πολύ που το κατάφερα αυτό!

Άλλα υλικά που χρησιμοποίησα είναι:

- Σφραγίδες Hero Arts "Whimsical Houses"
- Μαύρα μελάνια Versafine και Memento
- Διάφανη σκόνη ανάγλυφου
- Κουμπιά Artemio
- Κόπτες σχεδίων στρογγυλοί Nestabilities
- Κόπτες μπορντούρας Fiscars
- Λευκό μαρκαδόρο Sakura

Ελπίζω να σας αρέσει!
Pin It

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου