Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Η Μπαλού γέννησε!

Λοιπόν... είχαμε αυτήν την αδέσποτη γάτα που φροντίζαμε εδώ και πάνω από δύο χρόνια, από όταν ήταν μικρούλα. Σκεφτόμουν ότι δεν μπορούσα να την πάρω σπίτι αφού έχω άλλα δύο γατιά και μένω σε διαμέρισμα. Αλλά αυτή η γατούλα ήταν τόσο καλή που δέθηκα ιδιαίτερα μαζί της

Κάποια περίοδο την χάσαμε, την είδαμε κανά δυο φορές στον από κάτω δρόμο και σκεφτήκαμε ότι βρήκε άλλους φίλους...

Λίγους μήνες αργότερα επέστρεψε, φοβισμένη και ταλαιπωρημένη, αλλά πάντα με όρεξη για χάδια. Αρχίσαμε πάλι να της βάζουμε φαγητό.

Κάποια στιγμή πριν από ένα μήνα περίπου προσπάθησα να την ανεβάσω στο σπίτι. Φοβήθηκε τόσο πολύ στο ασανσέρ που αναγκάστηκα να την βγάλω πάλι έξω - και βγήκε από το κτίριο τρέχοντας (μετά με περίμενε λίγο πιο πέρα για χάδια πάλι...). Μια εβδομάδα μετά συνειδητοποιήσαμε ότι είναι έγκυος!

Την περασμένη Πέμπτη, δεν έτρωγε το φαγητό της, ήθελε μόνο χάδια και κοίταζε μέσα στην πολυκατοικία. Σκέφτηκα "οκ, αυτό ήταν", την άρπαξα στην αγκαλιά μου και την πήρα σπίτι.

Δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί τόσο ευτυχισμένη γάτα. Με τον που την ακουμπάει κανείς (οποιοσδήποτε, όχι μόνο εγώ, και αυτοί που δεν ξέρει) δεν σταματάει να γουργουρίζει. Τις περισσότερες φορές γουργουρίζει με το που μπαίνω στο δωμάτιο!

Το λοιπόν... ο λόγος για αυτό το δημοσίευμα: Γέννησε χτες το πρωί! Αν και ήθελα να είμαι δίπλα της όταν θα γεννούσε, εφόσον της αρέσει τόσο η συντροφιά των ανθρώπων και ήταν η πρώτη της γέννα (και η τελευταία!), μόλις ξύπνησα το πρωί είδα ότι είχε γεννήσει. Συνολικά τέσσερα γατάκια, ζούνε τα δύο.

Οι πρώτες τους φωτογραφίες λοιπόν... Θα δημοσιεύω και άλλες φωτογραφίες καθώς θα μεγαλώνουν.

Περιττό βέβαια να πω ότι έχω χάσει το μυαλό μου! Ελπίζω μόνο να βρω γρήγορα γατόφιλο/ους να τα υιοθετήσουν και ότι η Μπαλού (έτσι την βάφτισα, την λέγαμε "Μπαλίτσα" γιατί είναι μαλλιαρή και μικρή έμοιαζε με μπαλίτσα, και Μπαλού είναι και το προσκοπικό μου όνομα) θα τα πάει καλά με τον Σάκη και την Λόλα για να μπορέσω να την κρατήσω. Είναι ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ!!!

2-6 ωρών:


1 ημέρας:





I will finally have some scrapbooking to do!!! ;o)
Pin It

1 σχόλιο:

marie είπε...

Μπράβο σου! Μ'αρέσουν άνθρωποι σαν εσένα! Ελπίζω να 'χουν καλή τύχη όλα τα γατάκια σου!

Δημοσίευση σχολίου