Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ!!! - Χαρίζεται γατάκι 1 μηνός μαυρούλι - Επείγει!

04/08/2011: Το γατάκι υιοθετήθηκε!!! Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθειά σας και την υποστήριξή σας!



Εν συντομία - (ακολουθούν φωτογραφίες καθώς και η ιστορία για όποιον ενδιαφέρεται): Βρήκαμε το γατάκι αυτό μέσα σε ένα σιφόνι την Κυριακή. Είναι δεν είναι ενός μηνός, τρώει και πάει στην άμμο για τις ανάγκες του. Την Κυριακή φεύγω για επαγγελματικό ταξίδι και δυστυχώς δεν υπάρχει κανείς να το φροντίζει! Ζητείται επειγόντως υιοθεσία ή έστω φιλοξενία μέχρι να βρεθεί σπιτάκι! Παρακαλώ αφήστε μου μήνυμα αν ενδιαφέρεστε ή/και προωθήστε σε γνωστούς και φίλους που μπορεί να ενδιαφέρονται! Ευχαριστώ.

Και η ιστορία:

Γυρνάω που λέτε προχθές το απόγευμα στο σπίτι με την ξαδέλφη μου... Μου λέει η ξαδέλφη μου "πάω να δω το μωρό γατάκι που κλαίει". Της λέω "εσύ το ακούς, εγώ δεν ακούω τίποτα", εννοώντας βέβαια ότι το άκουγα μεν, αλλά δεν ήθελα να ξέρω (σημείωση: το παίζω αδιάφορη, γιατί α). ο Σάκης και η Λόλα είναι μωρά που βρήκε η ξαδέλφη μου στο δρόμο και που τελικά υιοθέτησα... η Μπαλού, οκ, κι αυτή ήταν η αδυναμία της ξαδέλφης μου, αλλά την ανέβασα μετά από δύο χρόνια φροντίδας στον δρόμο, β). την άνοιξη φιλοξένησα έγκυο γατούλα -ναι, την Μπαλού-, το μωράκι της και άλλα δύο μωράκια μέχρι να βρούνε σπίτι, αλλά τότε ήξερα ότι για 3 μήνες θα ήμουν Αθήνα, ενώ τώρα έχουν ξεκινήσει και πάλι τα επαγγελματικά ταξίδια).

Επιστρέφουμε λοιπόν στην ιστορία μας... Με φώναξε η ξαδέλφη μου γιατί νόμιζε ότι το άκουγε κλεισμένο μέσα σε ένα γραφείο στην διπλανή πολυκατοικία. Πλησιάζω, το άκουγα λίγο πιο πέρα. Και τι διαπιστώνουμε; Ότι ήταν κλεισμένο μέσα σε ένα σιφόνι!!! Το οποίο σιφόνι είναι από αυτά τα χτισμένα στον τοίχο και περνάνε κάτω από το πεζοδρόμιο. Πρέπει να είχε μπει από την τρύπα του πεζοδρομίου.

Πώς μου έκοψε και σήκωσα ένα τετράγωνο καπάκι. Το μόνο που είδαμε ήταν κολλημένα ξεραμένα φύλλα από τις βροχές. Καθώς το έκλεινα όμως, τα φύλλα άρχισαν να κουνιούνται. Και ορίστε αυτό που αντικρύσαμε μετά από λίγο:


Απίστευτο;;; Και φυσικά ούτε μαμά ούτε αδέλφια κοντά...

Και κάποιες άλλες φωτογραφίες που βγάλαμε μετά στο σπίτι μου:





Το βγάλαμε τελικά το ζουζούνι και το ανέβασα πάνω, γιατί στον δρόμο με τα γατιά όλων των γειτονιών να έχουν μαζευτεί στην είσοδό μας (φαίνεται ότι έχουν πάει διακοπές αυτοί που τα φροντίζουν και έχουν μαζευτεί σε εμάς!), δεν υπήρχε ελπίδα επιβίωσης.

Το πρόβλημα όμως είναι ότι την Κυριακή 7 Αυγούστου φεύγω ταξίδι, 6 μέρες επαγγελματικό και αμέσως μετά για το τριήμερο. Δεν μπορεί να μείνει στο σπίτι, γιατί η ξαδέλφη μου (ναι, ξέρετε ποια, αυτή που ακούει όλα τα μωρά γατάκια...) και ο άντρας της α). έχουν δύο σκυλιά και δεν μπορούν να το πάρουν, β). φροντίζουν τα γατιά μου όταν λείπουν, αλλά έρχονται μια φορά την ημέρα, ενώ αυτό θέλει πιο συχνά φαγητό και φροντίδα, καθώς έχει δεν έχει κλείσει τον έναν μήνα.

Τρώει κανονικά κονσέρβα, πίνει γάλα (με το ζόρι για να πω την αλήθεια) και πάει στην άμμο για τις ανάγκες του (πάλι καλά αυτό το ένστικτο των γατιών!).

Σας παρακαλώ πολύ όποιος ενδιαφέρεται να αφήσει μήνυμα για να επικοινωνήσουμε. Είναι κρίμα η ψυχούλα! Και ναι, δεν ντρέπομαι να πω ότι βουρκώνω στη σκέψη να μην βρεθεί ένα σπίτι έγκαιρα... ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω!

Ευχαριστώ πολύ! Pin It

9 σχόλια:

marie είπε...

Μακάρι να μπορούσα να το πάρω αλλά... μένω Σπάρτη. Εύχομαι να βρεθεί μια καλή λύση, καταλαβαίνω πόσο επείγει...

maya =^o^= είπε...

εκτός απο τον μπέπμη αυτό το διάστημα φροντίζω άλλες 5 γάτες....όμως θα το προωθήσω όπου μπορώ.....σε κτηνίατρο το πήγες;;;;;είναι μια ψυχούλα..αχ έλιωσα....

maya =^o^= είπε...

το κοινοποίησα σε πολλές σελίδες...πονάει η ψυχή μου με κάτι τέτοια..πάλι καλά στην ατυχία του ήταν τυχερό που έπεσε σε εσένα....

maya =^o^= είπε...

Μολις έβαλα την αναρτηση σου στην τελευταια δικη μου ανάρτηση!!!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ Maya μου, το εκτιμώ πολύ!!! 6 γάτες, wow! Το όνειρό μου είναι ένα σπιτάκι με χώρο για τις χειροτεχνίες μου... και αυλή για να φροντίζω πολλά γατιά! χαχαχαχα

Marie είπε...

Το δημοσίευσα κι εγώ. Μακάρι να σταθεί τυχερό!!! Σε φιλώ!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ Marie! Φιλιά!

Αlex... είπε...

Τωρα το ειδα!!!Πολυ χαιρομαι που βρηκε σπιτακι!!!

Unknown είπε...

Εγώ να δεις πόσο χάρηκα! lol!!!

;D

Δημοσίευση σχολίου