Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

LSNE - Σεπ 2: Περίοδος διακοπών...







Καλημέρα!!!

Χτες έμαθα/συνειδητοποίησα κάτι που θα προσπαθήσω να ακολουθήσω τις επόμενες χρονιές... Να φεύγω για καλοκαιρινές διακοπές τουλάχιστον δύο εβδομάδες συνεχόμενες κάθε χρόνο!

Ούτε που θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που πήγα διακοπές για περισσότερο από μία εβδομάδα. Πιθανότατα όταν ήμουν ακόμα στο σχολείο. Μία τα οικονομικά, μία οι δουλειές, μία άλλα προβλήματα είτε τα δικά μου είτε των φίλων μου δεν μου το επέτρεπαν. Μπορεί να έπαιρνα δύο εβδομάδες διακοπές, αλλά από Αθήνα έφευγα το πολύ μία εβδομάδα.

Φέτος είχα μία συζήτηση με κάποιον που ξέρει από αυτά και μου ανέφερε ότι έρευνες έχουν δείξει ότι χρειαζόμαστε δύο, ιδανικά τρεις εβδομάδες συνεχόμενες τον χρόνο για να ξεκουραστούμε πραγματικά. Σκεφτόμουν τις διακοπές που έκανα νωρίτερα φέτος στην Κέρκυρα - για πέντε ημέρες. Πέρασα μεν καταπληκτικά, αλλά γύρισα εξίσου κουρασμένη με την αρχή των διακοπών. Είχα την εντύπωση ότι είχα φύγει μόνο για ένα σαββατοκύριακο. Επιπλέον πέρσυ για πρώτη φορά δεν έκανα καθόλου καλοκαιρινές διακοπές και υποσχέθηκα ότι δεν θα το έκανα αυτό το λάθος ποτέ ξανα! Αποφάσισα λοιπόν τον Σεπτέμβριο να φύγω για δύο (σχεδόν) εβδομάδες.

Χτες ήταν η πέμπτη ημέρα των διακοπών μου. Όταν ήρθε το βραδάκι σκεφτόμουν συνέχεια ότι άλλες φορές τώρα θα ετοιμαζόμουν για την επιστροφή μου λίγο αγχωμένη, ενώ τώρα έχω μία ολόκληρη εβδομάδα ακόμα! Μου φαινόταν (και φαίνεται) απίστευτο!

Και πραγματικά από χτες νοιώθω μία διαφορετική χαλάρωση. Δεν με ανησυχεί τίποτα, δεν σκέφτομαι συνέχεια τι πρόγραμμα θα βγάλουμε για την ημέρα όπως τις πρώτες μέρες "πού θα πάμε; σε ποιά παραλία; τί ώρα; πού θα φάμε; τί ώρα να πάμε για φαγητό; πότε θα γράψω στο blog; Πάλι δεν πρόλαβα να κάνω βελονάκι, πότε θα τελειώσω την κουβερτούλα κλπ κλπ κλπ"... το πιάσατε το νόημα! Απλά... χαλαρώνω και κάνω ό,τι και όταν μου βγαίνει κάθε στιγμή.

Α, και για πρώτη φορά χτες ξέχασα να ρίξω "μια ματιά" στα emails της δουλειάς! :D

Οπότε το πήρα απόφαση... στο εξής, κάθε χρόνο θα φεύγω για τουλάχιστον δύο εβδομάδες συνεχόμενες... αν είναι δυνατόν, και τρεις!

Στο μισο-τελειωμένο tag της ημέρας θα προσθέσω και την ακόλουθη φωτογραφία με την θέα από το μπαλκόνι μας :D



Πολλά φιλιά,
Νατάσα Pin It

2 σχόλια:

Aliki είπε...

και πολύ καλά θα κάνεις!...λέω να κάνω και εγώ το ίδιο!του χρόνου Νάξο όλοι μαζί για τουλάχιστον 2 εβδ.!!
πόσο μου αρέσουν τα tag σου!τα χρώματα είναι απίστευτα!
άντε, καλή συνέχεια!

Unknown είπε...

Οπωσδήποτε Αλίκη! Νάξο του χρόνου!

Δημοσίευση σχολίου