Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Ο καλοντυμένος ανηψιός και η κουκουβάγια θεία

Καλημέρα!

Επιτέλους ήρθε η έμπνευση! Λίγο το σκετς της Μελένιας που μου άρεσε πολύ, λίγο το καινούριο κιτ της Studio Calico, λίγο (έως πολύ) μία νέα φωτογραφία του ανηψιού... και ορίστε το αποτέλεσμα:


Άρχισα να πειραματίζομαι περισσότερο με αυτά που θεωρώ "Scrapbooking τεχνικές", ήτοι misting, masking και layering. Αυτό που θα ήθελα να είχα πάρα μα πάρα πολύ είναι μία ραπτομηχανή... αλλά καθώς το ράψιμο γενικότερα δεν το έχω, αρνούμαι να αγοράσω μία μόνο για scrapbooking! οκ, είπα στην μητέρα μου που παρακολουθεί τις προσφορές του Lidl να έχει υπόψη της αν βάλουν την ραπτομηχανή που βάζουν κατά διαστήματα, χεχεχε

Για τα τριγωνάκια που βλέπετε σε πράσινο, πορτοκαλί και κίτρινο έκανα το εξής: τα χρωμάτισα με mists που έφτιαξα από Distress Ink refills. Επειδή όμως το κίτρινο και το πορτοκαλί ήταν πολύ έντονα για την σύνθεση, τους έριξα και White Mister Huey's mist και είχα το πιο απαλό αποτέλεσμα που ήθελα.

Για το journaling ετοίμασα ένα φακελάκι με το Silhouette. Ορίστε και το journaling:


Πήρα το μάθημά μου... θα πρέπει να τραβάω γραμμές με μολύβι, για να σιγουρευτώ ότι α. έχω αρκετό χώρο, β. ότι γράφω ευθεία...

Και το σκετσάκι που ήταν η πρώτη αφορμή για την έμπνευση είναι το ακόλουθο:


Αν θέλετε κι εσείς να έχετε μία ευκαιρία να κερδίσετε ένα αντίτυπο του Creative Scrappers Ebook το οποίο περιέχει και σκετς από την αγαπημένη μας Μελένια, ελάτε κι εσείς μια βόλτα από το blog της!

Ελπίζω να σας αρέσει!

Φιλιά,
Νατάσα

Υλικά:


Pin It

7 σχόλια:

Melenia Agapides είπε...

Νατάσσα μου, βλέποντας τη σύνθεση σου, θέλω να επιστρέψω στο SC (όπου κάποτε ήμουν συνδρομήτρια... κλάψ, ατιμη κρίση)!! Τι να πω, μαθαίνεις πολύ γρήγορα, οι τεχνικές είναι άψογες - το ταλεντο σου ξεχειλίζει! Χαίρομαι πάρα πολύ που σε ενέπνευσε το σκετς και που συμμετείχες! Ευχαριστώ!!!!

Rania K. είπε...

Αχ!! Σκέτη έμπνευση ο ανιψιός!!Και τόσο γλυκιά σύνθεση! Καλή επιτυχία !

Ανώνυμος είπε...

Ποσο σε καταλαβαίνω Νατάσα μου! [Θεία κουκαβαγια] Αλλο ένα υπέροχο έργο!!!

despina είπε...

Τι όμορφη γλυκιά σύνθεση!!!!!καλή επιτυχία!!!!!

Αlex... είπε...

Τι κουκλακι ειναι ο ανιψιος!!!Φτου φτου...
Και τι ομορφα χρωματακια εχεις χρησιμοποιησει στην συνθεση,η οποια ειναι υπεροχη!Καλή επιτυχια!

ΥΓ.Εγω ακομα δεν την τελειωσα!Αυριο μεθαυριο μαλλον...!

Irini είπε...

Oh WOW....your nephew is seriously cute!!! and Auntie is doing a seriously fabulous job of scrapbooking these moments!!....love the layout!
hugz
irini

Unknown είπε...

όμορφα χρώματα Νατάσα!!Και η τεχνική άψογη!!και ο ανιψιός κουκλάκι!!φτου φτου...να σας ζήσει...και βέβαια καλή επιτυχία!!

Δημοσίευση σχολίου