Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

11 (ή μάλλον 22) απαντήσεις...

Γεια σας!


Δεν έχω φτιάξει κάτι για να μοιραστώ κάτι μαζί σας (έχω κολλήσει!), αλλά θα παίξω με τις ερωτήσεις που μου έκαναν η Vivika από το The Wandering Deer και η Νατάσα - Creative Tsouf!




Ερωτήσεις της Βιβίκας:


1. Αν ήσουν σούπερ ήρωας, ποια θα ήταν η υπερδύναμη σου; Τηλεμεταφορά! 
2. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στον χρόνο, θα πήγαινες στο παρελθόν ή στο μέλλον; Στο παρελθόν, κατά προτίμηση στους αρχαίους χρόνους. Αν πήγαινα στο μέλλον και έβλεπα όλα τα καινούρια gadgetάκια θα ζήλευα! χεχεχε
3. Πιστεύεις στους εξωγήινους; Σιγά μην είμαστε μόνοι μας σε όλο το σύμπαν. Τώρα αν θα τους πετύχουμε ποτέ... ποιος ξέρει;
4. Τι δεν αποχωρίζεσαι με τίποτα; Θα δώσω κοινότυπη απάντηση: iphone, τσιγάρα (ε, ναι, καπνίζω!), κλειδιά και πορτοφόλι
5. Τι κάνεις πραγματικά καλά; Procrastinating! Συνήθως αφήνω τα πράγματα, ειδικά αυτά που δεν με εμπνέουν, για την τελείως τελευταία στιγμή... αλλά σπάνια χάνω τις προθεσμίες - και ποτέ στην δουλειά μου ;ο)
6. Τι φαί θα κάνεις σήμερα; Ποιος; Εγώ; Η κουζίνα μου κι εγώ έχουμε τυπικότατες σχέσεις... Όποτε μπορώ να αποφύγω την μαγειρική, την αποφεύγω. Που σημαίνει ότι πάντα μαγειρεύω κάτι πρόχειρο, γρήγορο και της τελευταίας στιγμής
7. Αν μπορούσες να πάρεις ένα αεροπλάνο και να φύγεις, να πας μια εκδρομή (όλα πληρωμένα μην ανυσηχείς!), που θα πήγαινες; Αμερική... Αλάσκα, Χαβάη ή Χιλή - μέρη που θέλω να επισκεφτώ, αλλά χλωμό μου φαίνεται να το κάνω...
8. Ποιο είναι το "χειρότερο" σου; Ο εγωκεντρισμός... πηγή πολλών κακών!
9. Ποια γλώσσα θα ήθελες να ξέρεις να μιλάς; Ιαπωνέζικα... έχετε δει τα υπέροχα σχέδια amigurumi;;;
10. Αν η ζωή σου γίνει ταινία ποια ηθοποιός θα σε υποδυθεί; Η Nia Vardalos!
11. Και ποιο τραγούδι θα είναι το soundtrack; Άσχετο... Extranjero του Enrique Bunbury







Και οι ερωτήσεις της Νατάσας:



1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό? χμμμ.... κοτόσουπα! 
2. Θα ήθελες να μένεις σε πόλη ή σε χωριό? Τα τελευταία χρόνια ζηλεύω όσους μένουν σε χωριό...
3. Τι χρώματα έχουν οι τοίχοι του σπιτιού  σου? Ένα βαρετό κιτρινο-μπεζ που έβαψε ο ιδιοκτήτης πριν μπω στο σπίτι... Γι'αυτό έχω διάφορα πολύχρωμα διακοσμητικά!
4. Πως απασχολείς τα παιδάκια μέσα στο σπίτι (όχι δικά σου απαραίτητα)? αχαχαχ... όταν βρεθώ με παιδιά, και όσο μικρότερα είναι, τόσο πιο πολύ παίζω μαζί τους! Θα αρχίσουν σε λίγο να έρχονται και τα ανηψάκια μου... για να δούμε!
5. Έχεις κήπο ή μπαλκόνι, και αν ναι έχεις φυτά? Είναι περιποιημένα? Έχω μεν μπαλκόνι, αλλά δεν έχω ούτε ένα φυτό. Δεν το έχω καθόλου με τα φυτά!
6. Τι μουσική σου αρέσει να ακούς? Αναλόγως την διάθεση. Συνήθως chill out. Αν έχω κέφια για χορό και τραγούδι... προτιμώ τα 80s
7. Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία όλων των εποχών? ωωχχχ... δύσκολη απάντηση... Αυτή που μου έχει χαραχτεί και την βλέπω όποτε την πετυχαίνω είναι η Mary Poppins... Supercalifragilisticexpialidocious!!!!!
8. Όταν ήσουν μικρή τι ήθελες να γίνεις "όταν μεγαλώσεις" ? Υπάλληλος σε κατάστημα με είδη δώρων! χαχαχα Πέρναγα τις απίστευτες ώρες να φτιάχνω πακετάκια και δωράκια διάφορα αντικείμενα στο δωμάτιό μου...
9. Ποιο είναι το ωραιότερο μέρος που έχεις επισκεφθεί στην Ελλάδα? πωπωπω ερώτηση.... δέκα λεπτά την σκέφτομαι και απάντηση δεν βρίσκω! Το μυαλό μου πάει από Πρέσπες μέχρι Μύκονο Μάη μήνα... χαχαχα
10. Με ποιο μέσο μεταφοράς πηγαίνεις στη δουλειά σου ή σε κάτι άλλο που κάνεις καθημερινά? Με το Μετρό
11. Έχεις ανέβει ποτέ σε άλογο ή γαϊδουράκι? Σε γαϊδουράκι όταν ήμουν παιδί... και είχα καρατρομάξει γιατί πήγαινε δίπλα στον γκρεμό!!!



Και για άλλη μια φορά είμαι από τις τελευταίες που το έχουν παίξει νομίζω... Ανοιχτή πρόσκληση σε όποια θέλει να διαλέξει 11 από τις παραπάνω ερωτήσεις και να παίξει.

Φιλιά,
Νατάσα
Pin It

1 σχόλιο:

Vivika είπε...

Α σαν την κοτόσουπα δεν έχει, πόσο μάλλον την κοτόσουπα κνορ, αδειάζεις σακουλάκι στο νεράκι και ντα νταν!

Δημοσίευση σχολίου