Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Your charm

Πρώτα απ'όλα θα ήθελα να σας πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ για τα υπέροχά σας σχόλια... Πραγματικά και χωρίς να υπερβάλλω, κάθε ένα από αυτά μου φτιάχνει την διάθεση ακόμα κι όταν είμαι πεσμένη και μου δίνει την δύναμη να συνεχίσω ακόμα κι όταν έχω κολλήσει... Σας ευχαριστώ πολύ!

Λοιπόν... Ήθελα επίσης να σας πω ότι έχω ενθουσιαστεί για δύο λόγους που έχουν σχέση με την ακόλουθη σύνθεση:




1. Βρήκα πώς να κάνω τις φωτογραφίες πιο φωτεινές! Σχετικά με την επεξεργασία φωτογραφιών το παλεύω (με όλη τη σημασία της λέξεως "παλεύω"...). Για κάποιο λόγο όλες οι φωτογραφίες του ανηψιού που εκτύπωνα μου βγαίνανε πολύ σκοτεινές. Τι το πάλευα από εδώ, τι το πάλευα από εκεί... Και άντε να κάνεις layout με σκοτεινές φωτογραφίες βρεφών... αποτυχία!

Τελικά σήμερα τυχαία βρήκα ένα μαγικό κουμπάκι στο Picasa, το "full light"... και έγινε το θαύμα! Άμα είσαι άσχετος τελικά...

2. Για δείτε εδώ στο κοντινό:


Ω! Ναι! Το έραψα σε μηχανή!!! Είχα φαγωθεί τον τελευταίο καιρό ότι ζήλευα τις ραπτομηχανές... Τελικά το πήρα απόφαση και όχι, δεν αγόρασα, αλλά ξέθαψα μία μίνι μηχανή που είχα πάρει και νόμιζα ότι δεν δούλευε σωστά. Πάλι το πάλεψα από εδώ, το πάλεψα από εκεί... και βρήκα το κόλπο! οκ, μπορεί να είναι μικρή και να είναι περιορισμένα αυτά που μπορώ να κάνω με αυτήν, αλλά απ'το ολότελα, καλή κι η Παναγιώταινα... (αλήθεια, έχετε αναρρωτηθεί ποτέ για αυτήν την άμοιρη την Παναγιώταινα;;;)

Μετά λοιπόν από δύο αποτυχημένα layouts που δεν μου άρεσαν καθόλου, επιτέλους κατάφερα να κάνω αυτό που βλέπετε και είμαι αρκετά ικανοποιημένη. Και μερικά κοντινά:



Μου αρέσει πολύ το vellum (στα ελληνικά;;;). Ειδικά όταν το συνδυάζω με λευκό hot embossing ή λευκό στυλό gel.




Αρχίζουν και μου αρέσουν πάρα μα πάρα πολύ και τα σχοινιά...

Εκ των υστέρων θα διόρθωνα κάποια πραγματάκια, όπως τον τίτλο (θα τον ήθελα μικρότερο), αλλά πραγματικά δεν έχω κουράγιο, οπότε τα αφήνω ως έχουν.

Κύριες εμπνεύσεις οι προκλήσεις για τις οποίες την ετοίμασα:

#27 Scrapbookers in Greece:


The Studio Challenges - March 4th - Chevrons

Bird is the Word: Charm

Ελπίζω να σας αρέσει!

Φιλιά,
Νατάσα


Pin It

11 σχόλια:

Αlex... είπε...

Εχω λιωσει απο ερωτα για τον ανιψιο σου!:)
Οι φωτογραφιες ειναι υπεροχες,κεντριζουν το ματι!Οσο για το γαζι,χιλια μπραβο που επιτελους το τολμησες!!!:D
καλη επιτυχια!

Unknown είπε...

Μα δεν είναι γλύκας;;;; (είπε και πάλι η κουκουβάγια θεία, χαχαχα). Το επιπλέον μυστικό βέβαια είναι ότι ο πατέρας του είναι φωτογράφος, χεχεχε. Νοιώθω ότι έχω αδικήσει τις φωτογραφίες. Πού θα πάει, θα ξεκολλήσω.

puccarina είπε...

Με τόσο όμορφο ανηψιό είναι δυνατόν να μην έφτιαχνες μια τόσο ομορφη σύνθεση????? Καλά ο μικρός δεν παίζεται!!!! Το ίδιο και η σύνθεση!!!! Τα γαζία σου τα ζηλεύω ακόμα και εγώ φαντάσου πόσο πετυχημένα είναι! Όσο για τις λεπτομέρειες στο έχω ξαναγράψει και θα το γράφω μέχρι να πεθάνω κάνουν ΟΛΗ τη διαφορά!!! καλή επιτυχία ;)
υγ1: συμφωνώ πως ο τίτλος θα μπορούσε να είναι και μικρότερος αν και όπως λέει η Άλεξ το μάτι πάει πρώτα στις φοβερές φωτό!!!!
υγ2: για την Παναγιώταινα η αλήθεια είναι πως δεν έχω ιδέα απο που βγήκε η φράση...θα το ψάξω απο περίεργεια όμως ;)
Φιλάκια!!!!

Ανώνυμος είπε...

Wow, he's gorgeous and the layout is AMAZING!!! I should get out this little old sewing machine that I have too, and see if it works!!! Love the way you made the chevrons using the circle shape ... brilliant!!!

Maria Tsil είπε...

Καταρχάς ο μικρός είναι κούκλος!!!Να τον χαίρεστε!
Δεύτερον η σύνθεση σου είναι απίστευτη!
Έχεις φοβερό ταλέντο Νατάσα!
Και η κάρτα για το Cherry Nest......WOOOOWWWWW!!
Τρελένομαι να βλέπω δημιουργίες σου!!
Φιλιά!

Κατερινα είπε...

κουκλι ο ανηψιος!!!!!!!να τον χαιρεσται!!Η συνθεση σου καταπληκτικη....ναι ο τιτλος νομιζω ηθελε μικροτερα γραμματα...αλλα και ετσι ειναι φοβερη!!!!!!!

Maria είπε...

Αχ τι μπεμπάκι είναι αυτό βρε Αναστασία??? είναι υπέροχος, και ξετρελάθηκα που έβαλες τις φωτο μαζί με αυτο τον τρόπο γιατι είναι πανέμορφες! Δεν με χαλάει καθολου ο μεγαλος τιτλος, ταιριάζει με το υπόλοιπο - ποσο ζηλευω το ράψιμο...

geoleoan είπε...

είναι υπέροχο! το λατρευω!!
Οι φωτος το χρωμα και οι λεπτομέριες κάνουν ενα υπέροχο αρμονικο συνολο!!!

Channa είπε...

This layout I just gorgeous.love colors,pictures and details. Channa

Dolly Daydreams είπε...

This is the third time I am leaving a comment and it keeps disappearing !!!!! Hope this one gets through. What a perfect layout , I love the cute pictures and the great Chevrons.

Marie

Stella Bechlivanou είπε...

Ελπίζω να σας αρέσει!χαχα
Μου αρεσει που κλείνεις ετσι το post σου!!!
Πλαάκα μας κάνεις??? Φοβερη ειναι...τι μαναράκι απιστευτο ειναι αυτό??? κλέβει την παράσταση και την καρδια της θείας του...

Δημοσίευση σχολίου