Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Ένα μαγικό σαββατοκύριακο

Επιτέλους μου φαίνεται ότι βρήκα πάλι το κέφι μου για χειροτεχνίες και για το blog. Το ξέρω ότι οι αναρτήσεις μου ήταν αραιές τελευταία, αλλά για κάποιο λόγο δεν μου έβγαινε... και η ουσία είναι να το διασκεδάζουμε, σωστά;

Λοιπόν σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάτι που έχω κάνει εδώ και καιρό. Ο τίτλος είναι δανεισμένος από τον τίτλο της ανάρτησης της Puccarinaς και δεν είναι καθόλου τυχαίο.

Πριν από λίγες εβδομάδες είχα την τύχη να με φιλοξενήσει αυτό το υπέροχο κορίτσι που έχω γνωρίσει μέσω του internet και των χειροτεχνιών της. Όπου και να βάλει το χεράκι της το αποτέλεσμα μου φέρνει στο μυαλό πάντα δύο λέξεις: "γλύκα" και "όμορφο". Τσόχινες δημιουργίες, κάρτες, συνθέσεις... τα πάντα όσα φτιάχνει μου αρέσουν απίστευτα πολύ - το κριτήριο είναι ότι "ναι, θα τα έβαζα να διακοσμήσουν το σπίτι μου και μάλιστα σε περίοπτη θέση".

Όταν την γνώρισα και από κοντά, δεν μου έκανε καθόλου εντύπωση που οι δημιουργίες της είναι τόσο γλυκές - είναι η ίδια τόσο γλυκός άνθρωπος! Γι'αυτό και χάρηκα πάρα πολύ όταν με κάλεσε στο σπίτι της στην Αλίαρτο ένα σαββατοκύριακο να παίξουμε με την καινούρια τρέλα - art journaling και mixed media καμβάδες. Αν δεν έχετε δει τις υπέροχες δημιουργίες της εκείνου του σαββατοκύριακου, περάστε μία βόλτα από εδώ και από εδώ να τις δείτε!

Δεν ήμουν τόσο παραγωγική όσο η ίδια, αλλά σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας αυτά που έφτιαξα. Τα περισσότερα δηλαδή, γιατί κάποια θα σας τα δείξω αργότερα ;ο)

Πρώτα, ο καμβάς που έφτιαξα και ο οποίος ήδη διακοσμεί το σαλόνι μου. Διασκέδασα πολύ όσο τον έφτιαχνα, κι ακόμα περισσότερο γιατί ήμουν παρέα με την Puccarina!


Το δεύτερο είναι ένα αστέρι από πεπιεσμένο χαρτί που διακόσμησα με σχέδια Zentangle. Επίσης διακοσμεί τον τοίχο του σαλονιού μου. Αυτή ήταν η τελευταία δημιουργία την οποία έκανα προς το τέλος του σαββατοκύριακου και με βοήθησε να χαλαρώσω... και να μαζέψω δυνάμεις για την επιστροφή μου στην Αθήνα (μπουχουχουχουχουχου).


Αγαπημένη μου Puccarinούλα, σε ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ για την υπέροχη φιλοξενία σου... και ελπίζω να το επαναλάβουμε σύντομα!

Πολλά φιλιά,
Νατάσα Pin It

7 σχόλια:

puccarina είπε...

Ax Νατασάκι μου τώρα συγκινούμε εγώ!!! Σε ευχαριστώ πολυ....(πωπω θα μας διαβάζει ο κόσμος και θα γελάει χαχα) Ότι θα το επανλάβουμε δεν χωράει αμφιβολία!!! Προς το παρόν περιμένω με αγωνία να πιούμε καφεδάκι ;) Όσο για τα δημιουργήματα ένα έχω να σας πω αν απο εδώ τα βλέπετε wow ε απο κοντά είναι wow στο τετράγωνο! Μιλάμε η Νατάσα είναι η θεά της υπομονής!!!!!! Φιλάκια πολλά!

Maria είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ PUCCARINA TO KAMBADAKI!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ...ΤΟ ΕΧΕΤΕ...ΚΑΛΟ ΣΚ!ΦΙΛΑΚΙΑ!

Irini είπε...

WWWWWOOOOOOOWWWWWWWWWW
I am speechless....yes it is possible and you did it! LOL
Where to start the canvas is absolutely beautiful
the star is to die for.....you blow me away!!!!
hugz
irini

Φανή είπε...

Όμορφο το αστεράκι σου, αλλά ο καμβάς με τα σπιτάκια είναι εξαιρετικός! Μπράβο σου!
{Fan, όπως λέμε sofan!}

geoleoan είπε...

ποπο εισαι φοβερή!!!
υποκλινομαι:))

Vivika είπε...

Μα τι ωραίο Σαββατοκύριακο θα ήταν αυτό! Μπράβο κορίτσια! Όλα υπέροχα φυσικά Νατάσα!

Myrto είπε...

Μπράβο σας κορίτσια! art journaling και καλή παρέα! Θεϊκό!

Δημοσίευση σχολίου