Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Σύνθεση Luxembourg

Γεια σας και πάλι!

Το είπα χτες, μου ήρθε η έμπνευση... Και επιτέλους έκανα μία σύνθεση από το τελευταίο μου ταξίδι τον Αύγουστο στο Λουξεμβούργο. Δηλαδή έκανα δύο συνθέσεις, αλλά την πρώτη την διέλυσα γιατί δεν τράβαγε. Σα να σκούριασα λικάκι... καιρός να κάνω λίγη πρακτική!

Ορίστε λοιπόν το τελικό αποτέλεσμα:


Τα βασικά υλικά είναι από kit του Studio Calico. Μία μικρή λεπτομέρεια που καταχάρηκα γιατί συνδύασα δύο αγαπημένα μου προϊόντα είναι τα τρία βελάκια πάνω αριστερά: Studio Calico wood veneer ντυμένα με washi tapes! Ελπίζω μόνο να κρατήσουν, χεχε

Η σύνθεση είναι με βάση το σκετς #177 του Skissedilla: (πωπωπω, πόσο καιρό είχα να λάβω μέρος σε πρόκληση;;;)


Ελπίζω να σας αρέσει!

Φιλιά,
Νατάσα Pin It

10 σχόλια:

Rena είπε...

Νατάσσα δεν νομίζω πως σκούριασες πολύ καλά θυμάσαι να κάνεις τέλειες συνθέσεις!!!!!!
Πολύ όμορφη πινελιά τα βελάκια σου αλλά και τα συννεφάκια σου!!!!
Φιλιά,καλό σαββατοκύριακο!!!!

Κατερινα είπε...

πανεμορφη συνθεση Νατασα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Myrto είπε...

Πολύ όμορφη σύνθεση - και δεν σκούριασες καθόλου! And a piece of a teacher's advice (χι,χι,χι). Βάλε gel medium στα βελάκια σου- θα μείνουν για πάντα!

Maria Tsil είπε...

Βρε Νατάσα δεν παίζεσαι!Όσα like και να βάλω είναι λίγα!!Φοβερή σύνθεση!Αγαπημένα μου highlights οι sequin πεταλούδες,τα thickers (φοβερή επιλογή),και οι σφραγίδες που χρησιμοποίησες!Όλα δηλαδή :-)
Καλή επιτυχία!

LittleSunday είπε...

Το θαλασσί - ουρανί, υπέροχο χρώμα και όλα αυτά τα μοντέρνα στοιχεία! Πολύ ωραία σύνθεση, Νατάσα μου!

Irini είπε...

OOOOuuuuuuu I love the cluster of paper under the photo the embellies just too cute!!
fabulous layout as always!!
hugz
irini

Φανή είπε...

Πολύ όμορφη η σύνθεσή σου! Τα συννεφάκια, τα βελάκια, όλα πανέμορφα!
{Fan, όπως λέμε sofan!}

Vivika είπε...

Έχω ερωτευτεί το μικρό αεροπλανάκι.

Stella Bechlivanou είπε...

<3 Οτι και να κάνεις μου αρέσει...οι συνθέσεις σου εχουν χαρακτήρα!!

Ανώνυμος είπε...

You have done it again ! Fabulous layout and another cheeky photo too. Loving your cluster, those little clouds and aeroplane are just too cute.

Marie

Δημοσίευση σχολίου