Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Sketches in Thyme - Guest Designer

Ή αλλιώς, όλα τα'χε η Μαριορή, ο φερετζές της έλειπε. Νομίζω ότι ποτέ πριν δεν είχα τόσο πολύ δουλειά και τόσα πολλά ταξίδια... και έχω και το blogάκι μου στο μεταξύ που μου ζητάει την προσοχή μου :D

Βλέπετε τον Οκτώβριο μία από τις πλέον αγαπημένες μου (για συναισθηματικούς λόγους) συνθέσεις, Ο Κύκλος της Ζωής αναδείχτηκε στις τρεις πρώτες στο Sketches in Thyme κι έτσι αυτόν τον μήνα είμαι guest designer! Χτες ανέβηκε η πρώτη πρόκληση για τον Δεκέμβριο κι εγώ έφτιαξα την ακόλουθη σύνθεση:



Είναι βάσει του σκετς #95:


Η σύνθεση είναι για το άλμπουμ που αποκαλώ "Επαγγελματικά ταξίδια - Φωτογραφίες στυλ Amelie", χεχεχε Η συγκεκριμένη σύνθεση είναι από την πρόσφατη επίσκεψή μου στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας - μία πανέμορφη (και πολύ μικρή!) πόλη...

Και κάποιες κοντινές φωτογραφίες:


Έχω κολλήσει με το να στολίζω τα ξύλινα στολιδάκια μου με washi tape...


Στην παραπάνω φωτογραφία μπορείτε να δείτε πως προσπάθησα να καλύψω μία πανάσχημη και πολύ μεγάλη μαύρη μουντζούρα που έκανα στην σύνθεσή μου (όχι η πιτσιλιά που φαίνεται... άλλη που δεν την βλέπετε εφόσον την κάλυψα!). Βρήκα τα απομεινάρια του χαρτιού που είχα χρησιμοποιήσει, έκοψα ένα κομμάτι χαρτί όσο πιο κοντά γινόταν στο μοτίβο και το έβαλα ως διακριτικό μπανεράκι...

Τι λέτε λοιπόν, θα έρθετε από το Sketches in Thyme για έμπνευση από την σχεδιαστική ομάδα και για να παίξετε μαζί μας;

Ελπίζω να σας αρέσει!

Φιλιά,
Νατάσα
Pin It

6 σχόλια:

Aliki είπε...

χιχι! την είδα να ετοιμάζεται αυτήν την σύνθεση! είναι σούπερ! και απο κοντά και απο μακριά! μπράβο κοριτσάκι μου! εαν τα καταφέρω θα έρθω και απο εκεί μια βόλτα!...στο Sketches in Thyme εννοώ, όχι στο Zagreb! χιχι!

ioanna είπε...

wow!!!! φανταστικο layout!!!!!!
Ωραιος συνδιασμος χρωματων!!!το ξυλινο μπανερ ειναι τελειο και το αλλο που εφτιαξες για να καλυψεις το λαθος πολυ τσαχπινικο μου αρεσει πολυ και που το εραψες, φωτογραφιες ειναι super!!!!!

geoleoan είπε...

υπέροχο ειναι!!!!!με πολυ ομορφο συνδιασμο χρωματων και ωραίες φωτος!

Φανή είπε...

ΟΥΑΟΥ!
Τέλεια σύνθεση! Τα σημαιάκια πανέμορφα, αλλά και η επιχείρηση "απόκρυψη πανάσχημης, πολύ μεγάλης, μαύρης μουτζούρας" εκτελέστηκε με επιτυχία!
Φιλάκια!

Unknown είπε...

beautiful work as always Natassa...missed you today!

Maria Tsil είπε...

Λατρεύω.........

Δημοσίευση σχολίου