Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Get Creative πρόκληση Σεπτεμβρίου - Ελεύθερο θέμα

Καλό μήνα!!!

Ήρθε λοιπόν και ο Σεπτέμβριος, επέστρεψα κι εγώ στη βάση μου μετά από ολιγοήμερες διακοπές. Καλό χειμώνα δεν θα πω βέβαια, άλλωστε πριν τον Νοέμβριο δεν μας επισκέφτεται στην χώρα μας. Αλλά νοιώθω κάπως... πως να το πω; Πως είναι στο τέλος ενός χρόνου που μας έχει ταλαιπωρήσει απίστευτα και σκεφτόμαστε "ουφ, φύγε από εδώ μυρμηγκάκι, με έλιωσες φέτος" και οι ελπίδες μας (κάπως) αναζωπυρώνονται για το καινούριο έτος; Ε, τόσο δύσκολο καλοκαίρι πέρασα κι εγώ και κάπου στενοχωριέμαι που τελείωσαν οι καλοκαιρινές διακοπές... κάπου μου βγαίνει αυτό το "φύγε από εδώ μυρμηγκάκι..."

Και μετά από αυτήν την μικρή εισαγωγή, στο δια ταύτα. Νέα πρόκληση στο Get Creative σήμερα, με μία πρόκληση που είμαι σίγουρη ότι δεν θα δυσκολέψει κανέναν: Ελεύθερο θέμα!

Χορηγός μας αυτόν τον μήνα είναι η δική μας Αναστασία Σεργάκη με το ακόλουθο κιτ που η σχεδιαστική ομάδα χρησιμοποίησε για τις δημιουργίες της αυτόν τον μήνα:






Και η σύνθεση που έφτιαξα:


Για να χρησιμοποιήσω αρκετά από τα πανέμορφα χαρτιά, έκανα ένα burst και στο κέντρο έβαλα την φωτογραφία η οποία είναι ασπρόμαυρη κυρίως λόγω κακής ποιότητας... αλλά ήθελα να την χρησιμοποιήσω!. Τα κενά από τις ακτίνες τα γέμισα με παγιέτες (την Πούλια και τον Αυγερινό έβαλα!). Από τα χαρτιά που περίσσεψαν έφτιαξα τα πλαίσια πάνω και κάτω στην σύνθεση.


Με τα καραβάκια και την ραπτομηχανή μου έφτιαξα το δικό μου μπανεράκι με τις οδηγίες της Jen Kinkade. Μου άρεσε πολύ αυτή η τεχνική και θα την δείτε και σε άλλη σύνθεση που θα σας δείξω αύριο:



Σας περιμένουμε λοιπόν να παίξετε μαζί μας στο Get Creative με όποιο θέμα εσείς θέλετε! Μην ξεχνάτε, η νικήτρια σύνθεση θα κερδίσει όλο το κιτ που δημιούργησε η Αναστασία σε έντυπη μορφή!

Πολλά φιλιά,
Νατάσα





Pin It

3 σχόλια:

Valia Katzaki είπε...

Υπέροχη για άλλη μια φορα! Ακόμα και με πουλιες, χιχιχι!!!

Melitini είπε...

Εμένα μου φαίνεται πάντως ότι το φθινόπωρο ήταν πολύ συνεπές φέτος...
Ίσως επειδή εδώ βρέχει σήμερα και έχει μια ψιλοδροσιά...
Πολύ ωραία η "navy" σύνθεσή σου, όπως πάντα, άλλωστε...
Καλό μήνα!

Melitini είπε...

Εμένα μου φαίνεται πάντως ότι το φθινόπωρο ήταν πολύ συνεπές φέτος...
Ίσως επειδή εδώ βρέχει σήμερα και έχει μια ψιλοδροσιά...
Πολύ ωραία η "navy" σύνθεσή σου, όπως πάντα, άλλωστε...
Καλό μήνα!

Δημοσίευση σχολίου