Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

The Studio Challenges - Φτερά

Καλημέρα!

Άλλη μία συνθεσούλα σήμερα. Αυτή τη φορά για την νέα πρόκληση του The Studio Challenges με θέμα τα Φτερά!

Προφανώς εγώ διάλεξα να σκραπάρω για τα αγαπημένα μου φτερά, που δεν είναι άλλα από τα φτερά του αεροπλάνου:


Την φωτογραφία την πήρα καθώς φτάναμε στην Στοκχόλμη από το αεροπλάνο

Τρελαίνομαι για την γραμματοσειρά της γραφομηχανής  και έχω μπει στον πειρασμό να πάρω μία, αλλά είναι αρκετά τα λεφτά και άντε να βρεις μελάνια και άντε να κάνεις σέρβις... και τελικά κατέβασα δωρεάν γραμματοσειρές από το ίντερνετ. Το journaling το τύπωσα λοιπόν με μία από αυτές τις γραμματοσειρές σε διαφανές χαρτί και το έραψα πάνω σε ένα tag.


Και έκανα και το δικό μου banner όπως και στην προηγούμενη σύνθεσή μου με τα καραβάκια, υπό τις οδηγίες της Jen Kinkade:


Ελάτε από το The Studio Challenges να δείτε πως ερμήνευσε την λέξη φτερά η σχεδιαστική ομάδα και να παίξετε μαζί μας! Και οι κότες ως θέμα είναι καλοδεχούμενες ;)

Ελπίζω να σας αρέσει,

Φιλιά,
Νατάσα




Pin It

3 σχόλια:

Unknown είπε...

ουαου!!! τελεια συνθεση Νατασακι ♥ Ολα εξαιρετικα είναι και μου αρεσουν ιδιαίτερα οι λεπτομερειες με τις ραφες!

Unknown είπε...

υπέροχη!!!με τόσες πολλές λεπτομέρειες που όμως δένουν πολύ αρμονικά μεταξύ τους!!!!Μπράβο Νατάσα!!!

Maria Tsil είπε...

Εντάξει θα μας τρελάνεις!Νατάσα λατρεύω το deisgn της σελίδας σου και σίγουρα θα το αντιγράψω!Στο λέω να το ξέρεις!

Δημοσίευση σχολίου