Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Κάρτα Αγίου Βαλεντίνου #1

Πωπωπω, είναι ήδη τρεις εβδομάδες που δεν έχω δημοσιεύσει τίποτα! Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι για αυτό:

1. Δουλειά, δουλειά, δουλειά... και επαγγελματικά ταξίδια
2. Οφείλω να ομολογήσω ότι έχασα τον φορτιστή της φωτογραφικής μου μηχανής! Για αυτούς που με ξέρουν αυτό δεν είναι καθόλου περίεργο, καθώς από μικρή χάνω/ξεχνάω διάφορα πράγματα (αν και θέλω να πιστεύω ότι έχω βελτιωθεί αρκετά). Προσπάθησα να βγάλω φωτογραφίες με το iphone μου, αλλά η ποιότητα ήταν πραγματικά απογοητευτική και δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω τις φωτογραφίες για το blog. Σήμερα αγόρασα έναν φορτιστή, οπότε επιτέλους μπορώ να βγάλω και πάλι κάποιες φωτογραφίες.

Αν και δεν ήμουν ποτέ "οπαδός" του Αγίου Βαλεντίνου.... ποιός μπορεί να αντισταθεί στις γλυκύτατες σφραγίδες με καρδούλες και τα σχετικά;

Οπότε σκέφτηκα να ετοιμάσω λίγες κάρτες του Αγίου Βαλεντίνου που θα δώσω σε φίλους.

Αυτή είναι η πρώτη κάρτα που ετοίμασα, την οποία εμπνεύστηκα από την Βίκυ στο Clips-n-Cuts  - αν δεν έχετε επισκεφτεί την σελίδα της, την συνιστώ ανεπιφύλακτα, οι κάρτες που φτιάχνει είναι απλά καταπληκτικές και κάθε σαββατοκύριακο έχει και ένα βίντεο με οδηγίες που δεν το χάνω ποτέ.



Εφόσον λοιπόν η έμπνευση για την κάρτα μου ήρθε από την κάρτα κάποιου άλλου, σκέφτηκα ότι δεν θα ήταν δίκαιο να την υποβάλω για συμμετοχή σε προκλήσεις. Κατ'ευθείαν στα υλικά λοιπόν:


- Σφραγίδες "Whoo Loves You" της Hero Arts
- Μελάνι για ανάγλυφα της Tsunitseko
- Λευκή σκόνη ανάγλυφου της Papermania
- Λευκό και κόκκινο χαρτόνι
- Χαρτί της συλλογής Feeling Groovy - Deena's Penny Lane της My Mind's Eye
- Χαρτί της συλλογής Basics kraft της  Basic Grey
- 3d αυτοκόλλητα τετράγωνα
Pin It

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου