Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Κάρτα Αγίου Βαλεντίνου #2



Με αυτήν την δεύτερα κάρτα του Αγίου Βαλεντίνου θα ήθελα να συμμετάσχω στις ακόλουθες προκλήσεις:


Crafts and Me #22 - Μονοχρωμία (έχω χρησιμοποιήσει ουσιαστικά μόνο πράσινο χρώμα)
Για πρώτη φορά χρησιμοποίησα μία τεχνική που ήθελα να δοκιμάσω εδώ και καιρό: πρώτα ετοίμασα ανάγλυφο με άσπρη σκόνη ανάγλυφου σε άσπρο χαρτόνι και στη συνέχεια χρωμάτισα το χαρτόνι με Distress Ink. Μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα, είμαι σίγουρη ότι θα χρησιμοποιήσω πάλι αυτήν την τεχνική (και μου φαίνεται ότι θα αγοράσω και άλλα Distress Inks... ουφ!)

Επίσης για πρώτη φορά χρησιμοποίησα μήτρες ανάγλυφου της Sizzix. Το αποτέλεσμα μου φάνηκε εντυπωσιακό, τόσο έντονο το ανάγλυφο που δεν το πίστευα! Φοβάμαι ότι θα μου είναι δύσκολο πλέον να χρησιμοποιήσω τις μήτρες της Fiskars που έχω :S

Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι τα εξής¨

- Χαρτιά:
   - Λευκό χαρτόνι
   - Συλλογή whitewash της Core-dinations
   - Χαρτί από την συλλογή Pyrus της Basic Grey

- Σφραγίδες
   - Το δέντρο είναι από την συλλογή Whoo Loves You της Hero Arts
   - Το μήνυμα... δεν θυμάμαι από ποια εταιρεία είναι, *νομίζω* της Papermania?

- Λευκή σκόνη ανάγλυφου Seafoam White της Papermania
- Μελάνια Distress Inks - Peeled Paint και Frayed Burlap
- Οβάλ μοτίβο κοπής της Nellie Snellen
- Πράσινη κορδέλα

Ελπίζω να σας αρέσει!
Pin It

2 σχόλια:

Wonderful Life! είπε...

Πολύ ασυνήθιστο το πράσινο χρώμα για το θέμα της αγάπης, και όμως το αποτέλεσμα είναι όμορφο!!! Μου αρέσει! :)

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι ότι σκεφτόμουν κάτι πιο "ανάλαφρο" από τον κλασσικό συνδυασμό "καρδιές και κόκκινο χρώμα" και είπα να πειραματιστώ λιγάκι ;ο)

Δημοσίευση σχολίου