Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Η πρώτη κάρτα για το 2011

Πρώτα απ'όλα, να ευχηθώ σε όλους Ευτυχισμένο το 2011!!! Για να δούμε τι θα μας φέρει το νέο έτος... Υγεία και... κουράγιο πάνω απ'όλα!

Το 2010 δεν έκλεισε και τόσο καλά για μένα, καθώς είχα πυρετό, βήχα, συνάχι και όλα τα συναφή. Ακόμα δεν είμαι και πάρα πολύ καλά, πήγα στον γιατρό σήμερα και πρέπει να πάρω αντιβιοτικά. Τι να κάνουμε, αρκεί να γίνω καλά γρήγορα!

Λοιπόν, επιστροφή στις χειροτεχνίες. Όσο επέτρεπε ο πυρετός στον εγκέφαλό μου να λειτουργεί, ετοίμαζα τα Χριστουγεννιάτικα δώρα (ναι, ναι, τελευταία στιγμή όπως πάντα. Τουλάχιστον είχα τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες έτοιμες ;ο)). Μόλις πάρω τις φωτογραφίες που πήρε ο... φωτογράφος, θα τις ανεβάσω στο blog.

Στο μεταξύ, όσο και να μου αρέσουν τα Χριστούγεννα, οφείλω να ομολογήσω ότι ήθελα επιτέλους να κάνω και μία κάρτα με διαφορετικό θέμα και άλλα χρώματα. Έριξα μια ματιά σήμερα στις προκλήσεις του διαδικτύου και πραγματικά υπέροχες δημιουργίες μου έδωσαν την έμπνευση που έψαχνα. Ιδού λοιπόν το αποτέλεσμα: (συγνώμη για την κακή ποιότητα της φωτογραφίας, αλλά για άλλη μια φορά δεν μπορώ να βρω τον φορτιστή της φωτογραφικής μου μηχανής και αναγκαστικά πήρα την φωτογραφία με το κινητό μου! πάλι καλά βγήκε...)



Θα ήθελα να συμμετάσχω στις ακόλουθες προκλήσεις:

Just Magnolia #87- Ελεύθερο θέμα (απαιτείται σφραγίδα Magnolia ή Hanglar & Stanglar)
Paper Sundaes - Κάτι καινούριο (η σφραγίδα της Magnolia που χρησιμοποίησα είναι καινούρια, την αγόρασα πριν λίγες μέρες ακριβώς πριν τον πυρετό...)

Το προσχέδιο που χρησιμοποίησα είναι από το ABC challenge... Μου άρεσε πολύ το προσχέδιο, αλλά όταν ήμουν έτοιμη να υποβάλλω την συμμετοχή μου στην πρόκληση συνειδητοποίησα ότι δεν είχα ακολουθήσει την βασική οδηγία - να χρησιμοποιήσω δαντέλα... :S

Τα υλικά λοιπόν!

Σφραγίδες:
- Σφραγίδα Magnolia - Blueberry Tilda
- Σφραγίδα μηνύματος της Pink Gem Designs
- Μελάνι Memento - Tuxedo black
- Μελάνι για ανάγλυφα της Tsukineko
- Λευκή σκόνη για ανάγλυφα Zing!
- Μαρκαδόροι Promarkers: Ivory, Blush, Red, Poppy, Tan, Caramel, Cocoa, Burnt Sienna, Burnt Orange, Honeycomb, Pear Green, Grass, Lush Green, Azure, True Blue

Χαρτιά:
- Συλλογή Pyrus της Basic Grey
- Συλλογή Brenda Walton mat pad της K&Company

Εργαλεία:
- Κόπτης μπορντούρας Fiskars
- Εργαλείο για πριτσίνια
- Εργαλείο για ζεστό ανάγλυφο

Άλλα:
- Πράσινη κορδέλα 
- Πορτοκαλί πριτσίνι

Ελπίζω να σας αρέσει!
Pin It

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου