Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

C... είναι και για την λέξη "Cielo"

Γεια σας!

Έκανα και δεύτερη σελίδα art journal για το γράμμα C για την πρόκληση Alpha Challenge του The Craft Barn. Αυτή τη φορά διάλεξα την λέξη "Cielo" (θιέλο), που σημαίνει "ουρανός" και η σελίδα που έφτιαξα είναι η εξής:


Στα σύννεφα γράφω "Επιλέγω να πιστεύω ότι σας βλέπει από τον ουρανό". Αναφέρομαι για άλλη μια φορά στον θείο μου. Βλέπετε, την Κυριακή γιορτάσαμε τα πρώτα γενέθλια του Ανδρέα (όχι, πείτε μου, πώς περνάει έτσι ο καιρός;;;;). Περάσαμε υπέροχα, όλη η οικογένεια μαζί να μην χορταίνουμε τα πιτσιρίκια... Αλλά κατά διαστήματα θυμόμουν βέβαια και τον θείο μου. (Για όσους δεν ξέρουν την ιστορία, μας έφυγε όταν ήταν έγκυοι και οι δύο κόρες του...)

Έχω επιλέξει λοιπόν να πιστεύω ότι τους βλέπει απ'όπου κι αν βρίσκεται αυτή την στιγμή, όποτε το θελήσει. Και μου είναι πιο εύκολο να τον φαντάζομαι κάπου εκεί ψηλά στον ουρανό, ίσως γιατί έτσι μεγαλώσαμε, με αυτήν την εικόνα. Εφόσον λοιπόν αυτή η σκέψη με βοηθάει, έχω αποφασίσει να το πιστέψω ;) Κι έτσι λοιπόν προέκυψε και αυτή η σελίδα. Άλλη μία θεραπευτικότατη σελίδα!

Αυτή η διαδικασία, να βρω μία λέξη από ένα συγκεκριμένο γράμμα με βοηθάει πραγματικά να εκφράσω κάτι που με απασχολεί την συγκεκριμένη περίοδο... Πραγματικά σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

Φιλιά,
Νατάσα




Pin It

8 σχόλια:

Stella Bechlivanou είπε...

Φανταστική.. δε μπορω να βρω αλλα λογια τοση ωρα...

Ανώνυμος είπε...

Συγκινήθηκα ... πολύ ... και εγώ το ιδιο πιστεύω Νατάσα μου ... δεν μπορεί ... εκει ψηλά είναι και μας καμαρώνουν!!!

Maria Tsil είπε...

Εντάξει Νατάσα πραγματικά όμως δεν βρίσκω λόγια!
Όνειρο!
Και εγώ το ίδιο πιστεύω.....

Κατερινα είπε...

καταπληκτικη σελιδα...τα υπολοιπα...χωρις λογια!!!!!!!!!

Katerina είπε...

Νατασάκι μου πόσο πολύ μίλησες στην ψυχή μου με αυτη τη σελίδα! Κι εγώ το ίδιο πιστεύω... ...!

Athanasia είπε...

Ονειρεμένη σελίδα! Μπράβο Νατάσα μου!

geoleoan είπε...

πήρες φόρα και ποιος σε φτανει!!! Είναι πραγματικα έργο τέχνης να το κορνιζάρεις!

Unknown είπε...

Wow! είναι καταπληκτική η σελίδα αυτή Νατάσα!
Η ιδέα, η ουσία και η εκτέλεση : ολα τελεια ! ♥

Δημοσίευση σχολίου