Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Scrapbookers in Greece - Ιανουάριος

Καλημέρα και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Έπιασε λίγες αραχνίτσες το μπλογκάκι μου τελευταία, αλλά μου βγήκε αυθόρμητα να κάνω αποχή από το διαδίκτυο στις γιορτές, χιχιχι

Ήθελα λοιπόν να ξεκινήσω με τις ευχές μου για το 2013. Σας εύχομαι ολόψυχα πάνω απ'όλα υγεία, σωματική και πνευματική, να έχετε μία πολύ καλή χρονιά, να απολαύσετε πολλές-πολλές χαρούμενες εμπειρίες και να έχετε την δύναμη να αντιμετωπίσετε τις δύσκολες!

Σήμερα λοιπόν ξεκινάει και η πρώτη πρόκληση του χρόνου στο Scrapbookers in Greece. Σκετς δεν έχουμε αυτόν τον μήνα, οπότε είστε ελεύθερες να δημιουργήσετε κάτι σχετικό με το θέμα μας, που είναι βέβαια ένα καινούριο ξεκίνημα, μία νέα αρχή!

Αυτή τη φορά έφτιαξα μία σύνθεση:


Ω ναι, έχω αυτό το κακόμοιρο μηχάνημα στο σπίτι μου που το μόνο που κάνει είναι να πιάνει χώρο και να "στολίζεται" με διάφορα πραγματάκια. Τουλάχιστον δεν έχω τύψεις ότι ξόδεψα χρήματα για αυτό, εφόσον είναι της ξαδέλφης μου και το πήρα πάνω όταν γεννήθηκε ο ανηψιός μου και με το δωμάτιο του μωρού δεν υπήρχε πλέον χώρος για το μηχάνημα, χιχιχι. Ελπίζω λοιπόν να ξεκινήσω να το χρησιμοποιώ τακτικά - η λέξη κλειδί είναι, βέβαια, το "ελπίζω", γι'αυτό και όταν έψαχνα για διακοσμητικά για την σύνθεση και είδα αυτό το αυτοκόλλητο έσκασα στα γέλια και είπα ότι οπωσδήποτε έπρεπε να το χρησιμοποιήσω...


Ελπίζω να σας αρέσει!

Ελάτε λοιπόν από το Scrapbookers in Greece να πάρετε έμπνευση από την πραγματικά καταπληκτική σχεδιαστική ομάδα... και να παίξετε μαζί μας! Θέλουμε να μάθουμε το νέο ξεκίνημα και την νέα αρχή που σκέφτεστε κι εσείς!

Φιλιά,
Νατάσα Pin It

9 σχόλια:

ChinaCatSunflower είπε...

Αναστασία μου Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία!!!!
Όσο για την σύνθεσή σου είναι Τέλεια! Παρατηρώ δε ότι έχεις ξεφύγει, με την καλύτερη έννοια, στις δημιουργίες και μου άρέσει πάρα πολύ!!! :Ο)

Maria Tsil είπε...

Προσκυνάω!!!
Νατάσα έχω πάθει!!!
Είναι αριστούργημα!!!
Προσκυνάω!!!

Maria Tsil είπε...

Από τον ενθουσιασμό μου ούτε καλή χρονιά δεν σου ευχήθηκα!Καλή χρονιά Νατασάκο μου!

Aliki είπε...

Καλή Χρονιά Νατασάκο! Τρελάθηκα όταν την είδα την σύνθεση αυτή! ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΣ! Πραγματικά!

Unknown είπε...

καλή χρονιά κοριτσάκι!!!!!Υπέροχη σύνθεση!!!!!Και ελπίζω αυτό το μήνα να παίξω μαζί σας!!!!!Καλά να περνάς!!!!!και να έχεις μια υπέροχη χρονιά με πολλά χαμόγελα!!

Melitini είπε...

Καλή χρονιά!
Ό,τι επιθυμείς!

geoleoan είπε...

δε σε πιστευω!!!!!! ειναι καταπληκτικη!!!!

Myrto είπε...

Νατασάκι καλή χρονιά! Απίθανο θέμα διάλεξες για σύνθεση! Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν ηλεκτρική σκούπα. Όταν κατάλαβα τι είναι πέθανα στα γέλια. Αντε να αρχίσεις να το χρησιμοποιείς!

despina είπε...

Και εγώ για ηλεκτρική σκούπα το πέρασα!!!χιχιχι!!!!μετά κατάλαβα....καλή αρχή σου εύχομαι.....ω..Νατασσα είσαι καταπληκτική!!!οι δημιουργίες σου φοβερές!!!!φιλιά!!!

Δημοσίευση σχολίου