Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

The Studio Challenges - 7 Ιουλίου: σπάγγος

Γεια σας!

Λίγο καθυστερημένη σήμερα η ανάρτησή μου, αλλά αυτό γιατί μόλις γύρισα από το Α' crop Κρήτης στο Ηράκλειο! Οι λεπτομέρειες σε άλλη ανάρτησή μου για το crop, να σας πω μόνο ότι περάσαμε καλύτερα από καταπληκτικά, η διοργάνωση ήταν άψογη, το φαγητό απίστευτο (αρνούμαι να ανέβω σε ζυγαριά), η κρητική φιλοξενία ανεπανάληπτη... Ευχαριστούμε κορίτσια!!!

Σήμερα λοιπόν έχουμε νέα πρόκληση στο The Studio Challenges - απλή και μία από τις αγαπημένες μου: να χρησιμοποιήσουμε ένα υλικό - και αυτό είναι ο σπάγγος!

Ο σπάγγος, και ειδικά ο δίχρωμος (baker's twine) είναι από τα αγαπημένα μου υλικά, δυστυχώς όμως δεν τον χρησιμοποιώ συχνά σε συνθέσεις - μου βγαίνει πιο εύκολα σε κάρτες. Επειδή έχω πολλά κομμάτια σε διάφορα χρώματα και δεν ήξερα ποιο να πρωτοδιαλέξω για την σύνθεσή σου, διάλεξα τελικά να κάνω μία σύνθεση στα χρώματα του ουράνιου τόξου. Και ιδού η σύνθεση:



Έκοψα χαρτόνια σε διάφορα στρογγυλά μεγέθη, τα κάλυψα με κόλλα και ξεκινώντας από το κέντρο άρχισα να προσθέτω σπάγγο γύρω-γύρω. Μετά πρόσθεσα διάφορα διακοσμητικά στα χρώματα του ουράνιου τόξου με την βοήθεια των Distress Paints σε διάφορες περιπτώσεις.

Και κάποιες κοντινές φωτογραφίες:




Ελάτε λοιπόν από το The Studio Challenges να δείτε τι πραγματικά φοβερές δημιουργίες έφτιαξε και αυτή τη φορά η σχεδιαστική ομάδα και πόσο δημιουργικά χρησιμοποιήθηκε ο σπάγγος...

Ελπίζω να σας αρέσει,

Φιλιά,
Νατάσα




Pin It

5 σχόλια:

Unknown είπε...

φοβερό! πολύ ωραία σύνθεση ^.^

Valia Katzaki είπε...

Ένα γκντουπ που ακούστηκε ήταν το σαγονι μου στο πάτωμα... Τι να σχολιάσω; Απλα Εκπληκτικό!

Gina-Teta είπε...

Ωραία δουλειά! Καλημέρα!

ChinaCatSunflower είπε...

Τέλειο!!!

Unknown είπε...

Ουαου! Την εχω ερωτετεί αυτή τη σύνθεση Νατασάκι! Μου αρεσουν οοοοολα! Ο κύκλος, τα χρώματα που πάνε απο το ενα στο επόμενο, όλα αυτα τα διακοσμητικούλια και φυσικά ο σπάγγος και η φανταστική ιδέα να τον τυλιξεις έτσι! ♥♥♥

Δημοσίευση σχολίου