Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Addicted to CAS #10 - Φίλος

Καλημέρα!

Ήρθε και η σειρά μου να κάνω μία πρόκληση για το Addicted to CAS! Η λέξη που διάλεξα είναι φίλος:





Και η κάρτα που έφτιαξα:


Για το χρωματιστό φόντο χρησιμοποίησα χαρτί και μολύβια ακουαρέλας, πινέλο και νεράκι. Τα γράμματα "friends" είναι μήτρες κοπής των Paper Smooches και το υπόλοιπο μήνυμα είναι γράμματα rubons...

Και χωρίς να γίνω μελοδραματική, ήθελα να σας πω ότι αυτήν την κάρτα την έφτιαξα σκεφτόμενη όλες εσάς που είχα την τύχη να γνωρίσω μέσα από αυτό το υπέροχο χόμπυ τα τελευταία 2,5 χρόνια. Το έχω πει κι άλλες φορές ότι όταν άρχισα να ασχολούμαι δειλά-δειλά με τις κάρτες, δεν περίμενα ότι θα κατέληγα να γνωρίσω τόσο θαυμάσιο κόσμο, να κάνω τόσες φιλίες, μακρινές και κοντινές, να εμπλουτιστεί πραγματικά τόσο πολύ η ζωή μου - και όχι, δεν υπερβάλλω καθόλου. Αυτή η κάρτα μπορεί να μην είναι η καλύτερή μου (κάποιος να μου επιστρέψει την έμπνευσή μου παρακαλώ πολύ!!!), αλλά είναι φτιαγμένη με πολύ αγάπη για όλες εσάς!!!

Και πριν το κάνω ακόμα πιο μελό... μία κοντινή φωτογραφία:


Στις καρδούλες έβαλα glitter gelly roll αν και δεν φαίνεται πολύ καλά (ακόμα μαθαίνω την νέα μηχανή!). Πίσω από τα γράμματα κόλλησα άσπρο χαρτί ακουαρέλας και πάλι, αλλά με foams για να κάνει και λίγο κενό...

Ελπίζω να σας αρέσει, αν και δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Πραγματικά, μπορεί κάποιος παρακαλώ πολύ να μου φέρει πίσω την έμπνευσή μου για κάρτες;;;

Ελάτε στο Addicted to CAS να δείτε τι δημιούργησε η σχεδιαστική ομάδα και να παίξετε μαζί μας! Χορηγός αυτής της πρόκλησης είναι το All that scraps με τις γλυκύτατες σφραγίδες!!! Το βραβείο είναι είτε τρεις σφραγίδες των CC Designs είτε πέντε digital σφραγίδες!



Φιλιά,
Νατάσα





Pin It

3 σχόλια:

Maria Tsil είπε...

Αν είχες έμπνευση δηλαδή τι θα έκανες???
Αυτή η τεχνική με τις νερομπογιές με τρελαίνει οπότε κανόνισε να μας την δείξεις!!
Νατάσα εμείς είμαστε τυχερές που γνωρίσαμε εσένα!
Και να ξέρεις αν καμιά φορά κοκκινίζουν τα αυτιά σου είναι γιατί σε μελετάμε εγώ και η Έλενα!Είσαι η αδυναμία μας!Και το είδωλο μας επίσης..(λεπτομέρειες για το τελευταίο από κοντά)Ανυπομονώ να περάσουν οι μέρες!!

Aliki είπε...

Συμφωνώ με την Μαρία...εαν είχες έμπνευση τι θα μας έφτιαχνες??...είναι πάντα μια έκπληξη για μένα οι κάρτες και οι συνθέσεις σου, πάντα κάτι καινούριο...είναι φοβερό αυτό! Να είσαι πάντα καλά κοριτσάκι μου και πάντα ο εαυτός σου! Είσαι μοναδικός άνθρωπος και νοιώθω πολύ τυχερή που σε γνωρίζω!
Καλό βράδυ!

geoleoan είπε...

είναι το κάτι άλλο και πολυ γλυκια!!!

Δημοσίευση σχολίου