Τρίτη 2 Απριλίου 2013

This is a woman's world...

Καλημέρα!

Άλλη μία συνθεσούλα σήμερα. Για τον Απρίλιο, στο Scrapbookers in Greece η Κατερίνα μας ζητάει να φτιάξουμε μία σύνθεση με τίτλο εμπνευσμένο από τίτλο τραγουδιού.

Η πρόκληση με ενθουσίασε και αμέσως είχα δύο ιδέες... Έλα όμως που δεν τραβάγανε στην υλοποίησή τους! Το έφερνα από εδώ, τίποτα...

Κι εκεί που απολάμβανα λίγο μελαγχολική το τελευταίο καφεδάκι μου στην πόλη της Κέρκυρας προχτές το απόγευμα, άκουσα το τραγούδι "Woman" της Neneh Cherry (στο τέλος της ανάρτησης και το τραγούδι) και αμέσως μου ήρθε η έμπνευση. Μάλιστα καθώς έλεγα στην φιλενάδα μας την Άλεξ ότι μου ήρθε ιδέα για την σύνθεση που πάλευα το προηγούμενο βράδυ και δεν μου έβγαινε, μπήκε το τραγούδι για δεύτερη φορά. Ε, δεν υπήρχε πλέον αμφιβολία, αυτό ήταν το τραγούδι ;)

Και ιδού το αποτέλεσμα:


Είναι από τις συνθέσεις που πραγματικά απόλαυσα πάρα πολύ καθώς την έφτιαχνα. Είχα κέφια, ανεβασμένη διάθεση και έτσι μου βγήκανε και τα θετικά μηνύματα που επέλεξα.

Καθώς το θέμα μου ήταν η γυναίκα, κοίταξα και την πρόκληση του scrapbooking.gr που θυμόμουν ότι είχε αυτό το θέμα. Όταν δε είδα και τα χρώματα, ξετρελάθηκα. Η πρόκληση, εμπνευσμένη από την Melenia, έχει και σκετς, και χρωματικό συνδυασμό και τεχνική (layering), είναι η εξής και μπορείτε να την βρείτε εδώ:





Άντε λοιπόν, για κοπιάστε, για κοπιάστε...

Σας περιμένουμε στο Scrapbookers in Greece να δείτε τι έφτιαξε η σχεδιαστική ομάδα (σπάνια το λέω... αλλά πραγματικά πετάει η ομάδα!!!) και να παίξετε μαζί μας!!!

Και μην ξεχνιόμαστε... το τραγουδάκι, αφιερωμένο σε όλες μας! ;)





Ελπίζω να σας αρέσει,

Φιλιά,
Νατάσα




Pin It

10 σχόλια:

Melitini είπε...

Υπέροχη η σύνθεσή σου φυσικά, αλλά μας λείπουν και οι καρτούλες σου!!! :)
Καλό μήνα!!!

Maria Tsil είπε...

Ότι και να πω για αυτήν την σύνθεση θα είναι λίγο,πολύ λίγο!Σου βγάζω το καπέλο για μία ακόμη φορά!

Irini είπε...

Absolutely gorgeous layout I aodre the details!!
hugz
irini

eudokia είπε...

ειναι απλα υπεροχη!!!μου αρεσει πολυ!!!αληθεια,δεν εχω τιποτα αλλο να σχολιασω...οταν το΄χεις....ο,τι και αν κανεις βγαινει ωραιο!!

Valia Katzaki είπε...

Εξαιρετική!!!

Kelly K. είπε...

Εντάξει...Απλα δεν υπάρχει!!!

despina είπε...

Υπέροχη!!!!!δεν έχω τι άλλο να πω!!!!!καλημέρα και καλό μήνα!!!!!

alexandra polyzou είπε...

!!!!!!!!!!!μα τί γυναίκα!!!!μα τί σύνθεση...πάλι!!!!!φιλάκια ταξιδιάρα μου!!!

Elena Stefanidou είπε...

Υπέροχη είναι.Φανταστική είναι(κουνάω το κεφάλι μου τώρα).Μπράβο για εκατοστή τρίτη φορα.Ελπίζω να κερδίσεις.
Η διαφάνεια φοβερή ιδέα!

geoleoan είπε...

ειναι πραγματικα υπέροχη, λατρευω το στυλ σου!!!!

Δημοσίευση σχολίου