Σάββατο 4 Μαΐου 2013

Addicted to CAS #12 - Ουράνιο τόξο

Καλημέρα!!!

Μεγάλο Σάββατο σήμερα... και οι προκλήσεις στο Addicted to CAS συνεχίζονται!

Η κάρτα που έφτιαξα:



Βάση μίας από τις αγαπημένες μου λέξεις: το ουράνιο τόξο, που διάλεξε μία από τις αγαπημένες μου καρτο-δημιουργούς, η Christine. (Αν δεν έχετε επισκεφτεί το blog της σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα... η κοπέλα είναι φοβερή!!!)







Δεν μπορώ να πω ότι έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα της κάρτας... Όσον αφορά τις τεχνικές, έκανα emboss με swiss dots αφήνοντας ανέπαφο το κέντρο με την βοήθεια των "embossing difusers".

Στη συνέχεια σφράγισα το μήνυμα που ήθελα να χρησιμοποιήσω, και το έκανα heat embossing με διάφανη σκόνη. Μετά χρησιμοποίησα νερομπογιές να κάνω το φόντο στα χρώματα του ουράνιου τόξου.

Τέλος πρόσθεσα το κορδονάκι και το κουμπί - συννεφάκι που μου φάνηκε πιο σχετικό με το ουράνιο τόξο ;)

Ελάτε στο Addicted to CAS να δείτε τις εκπληκτικές δημιουργίες της σχεδιαστικής ομάδας και να παίξετε μαζί μας... Ο χορηγός αυτής της πρόκλησης είναι το Clear Dollar Stamps που πολύ γενναιόδωρα προσφέρει ένα κουπόνι αξίας $15!

Φιλιά και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!

Νατάσα

(ΥΓ: όχι, δεν γιορτάζω την Ανάσταση! Είμαι του Αναστασίου του Πέρση τον Γενάρη ;) )





Pin It

14 σχόλια:

Melitini είπε...

Και ήμουν έτοιμη να γράψω χρόνια πολλά για τη γιορτή σου, ακριβώς πριν φτάσω να διαβάσω την τελευταία γραμμή!!! :)
Η κάρτα σου είναι πολύ ωραία, πάντως!
Καλή Ανάσταση!!!

Kylie είπε...

LOVE the sentiment, Natasha. I think your card turned out wonderfully. I love your splashes of colour and how you embossed part of the card. xx

Unknown είπε...

Πολύ όμορφη βγήκε Νατασάκι! Να περάσεις τέλεια και Καλό Πάσχα ♥ Φιλάκια πολλά
(*ούτε κι εγώ γιορτάζω, γιορτάζω της Αναστασίας της Φαρμακολυτριας πριν τα Χριστούγεννα)

Aliki είπε...

Για σένα Νατάσα μου το ήξερα, για την Νατάσα Τσουφ δεν το ήξερα και της ευχηθηκα κι'όλας!φτου!...ελπίζω να το θυμηθώ για του χρόνου!χιχι!
Στα δικά μας τώρα!...η κάρτα σου εμένα μου αρέσει πολύ, με τρελαίνουν όλες αυτές οι τεχνικές, τις οποίες δεν καταλαβαίνω αλλά δεν πειράζει!χιχι!....τι είναι το embossing diffuser??
Ευχαριστούμε για την έμπνευση! Καλό Πάσχα και πολλά φιλιά!

Irini είπε...

OMG what a gorgeous!....I adore your creativity!!!
Kali Anastasi!!
hugz
irini

Loll είπε...

Hi Natasha. LOVE your card!! The watercolors are so pretty and love the effect. PERFECT sentiment too! Loll xx

Ανώνυμος είπε...

Hi Natasha. Great take on the rainbow theme. Fabulous card. Love the design and the sentiment.
Hugs, Florence xx

Sue είπε...

Very sweet card, Natasha, and lovely sentiment.

stressfreestamping είπε...

I love that sentiment! The watercolored rainbow looks fantastic!

Harriet Skelly είπε...

What a perfect sentiment and I love the watercoloring around it - so creative!!

Ανώνυμος είπε...

Hi Natasha, you are too hard on yourself the card is beautiful and i love how you did the rainbow and the sentiment is perfect .You know I bought those diffusers ages ago and haven't even used them, well whats new !.

Marie

Christine είπε...

Natasha,

this is once again a beautiful creation!
I love your watercoloring!

Hugs
Christine

Vicki Dutcher είπε...

Love your sentiment - cute card

alexandra polyzou είπε...

love everything!!!!και το λουλουδάκι τέλειο!!!!

Δημοσίευση σχολίου