Κυριακή 5 Μαΐου 2013

The Studio Challenges Guest Designer - Ώρα για siesta...

Χριστός Ανέστη!!!

Τι μου κάνετε; Ελπίζω να απολαμβάνετε τις γιορτινές αυτές μέρες με τους αγαπημένους σας ανθρώπους!!!

...Στο μεταξύ το χόμπυ συνεχίζεται, χαχαχα

Έτσι λοιπόν σήμερα έχω πραγματικά την τιμή να σας παρουσιάσω την σύνθεση που έφτιαξα ως guest designer για το The Studio Challenges χάρη στη σύνθεσή μου που κέρδισε για τον Φεβρουάριο ;)

Η πρώτη πρόκληση του μήνα είναι να φτιάξουμε μία σύνθεση βάση του προτεινόμενου οδηγού. Η σύνθεση που έφτιαξα:



Και ο οδηγός:



Όπως βλέπετε, για άλλη μια φορά τον ακολούθησα αρκετά πιστά - με βοηθάνε πολύ οι οδηγοί!

Επειδή τα χρώματα της φωτογραφίας μου άρεσαν πάρα πολύ, αποφάσισα να κρατήσω ένα πολύ ουδέτερο φόντο και να προσθέσω κάποια διακοσμητικά στοιχεία στα χρώματα της φωτογραφίας για να τα συνδέσω όλα μεταξύ τους.

Και μία κοντινή φωτογραφία:


Λοιπόν; Θα έρθετε να παίξετε μαζί μας στο The Studio Challenges; Η νικήτρια σύνθεση αυτού του μήνα θα κερδίσει ένα κουπόνι $20 από το Memory Maze!

Ελπίζω να σας αρέσει,

Φιλιά,
Νατάσα




Pin It

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Χρηστός Ανέστη Αναστασία μου!!!Πραγματικά απίθανη και τρυφερή σύνθεση!!Υπέροχη φωτογραφία και το αποτέλεσμα πανέμορφο!!Μπράβο για την νίκη σου και την συμμετοχή ως guest designer!!!Φιλιά!!

Maria Tsil είπε...

Εντάξει έλιωσα!!!!Είναι όνειρο!!Χρησιμοποίησες mist στο σημείο πίσω από την φωτογραφία ή είναι έτσι το χαρτί?Είναι τέλειο!Μπράβο Νατασάκι μου!

Unknown είπε...

Αληθώς Ανέστη!

Μαράκι, mist έβαλα, το πολύ ανοιχτό γκρι του Studio Calico. Και μετά οι άσπρες γραμμές πάνω και κάτω από την φωτογραφία είναι modelling paste...

Ανώνυμος είπε...

Congratulations Natasha on your guest DT spot well deserved ! This is such a beautiful layout from the perfect photo to the soft and delicate colours and beautifully placed embellishments.....your talents are endless. Happy belated Easter.

Marie

LittleSunday είπε...

Γεια σου κι από δω, Αναστασία μου! Πολύ ωραία το ερμήνευσες το σκετς, με τα όμορφα ήπια χρώματα και τα στολιδάκια σου! Και αυτά τα διακριτικά washies είναι τόσο ιδιαίτερα! Τι γλυκά που είναι τα άτιμα όταν κοιμούνται! Υπέροχη φώτο! Πάω κι εγώ για νάνι! Φιλιά!

alexandra polyzou είπε...

τέλεια σύνθεση...και το modelling paste καταπληκτικό!!!!φιλάκια!!!

Δημοσίευση σχολίου