Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Snoopy! (Λέμε τώρα)

Καλημέρα!!!

Αυτή τη στιγμή που γράφω αυτήν την ανάρτηση ετοιμάζομαι να πάω Βαρσοβία! Επειδή όμως το blogάκι μου έχει πιάσει αράχνες, είπα να κάνω μια γρήγορη ανάρτηση πρώτα.

Τελευταία έχω τόσα πολλά τρεχάματα που δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που έκοψα χαρτάκια... ούτες κάρτες, ούτε συνθέσεις, ούτε τίποτα. Ανυπομονώ να γυρίσω και να πέσω με τα μούτρα στην χαρτοδημιουργία!

Όμως στα διαλείμματα μεταξύ των τρεξιμάτων μου έπιασα κάτι που είχα πάνω από χρόνο να πιάσω: το βελονάκι μου! Από τότε που έκανα σερί τις δύο κουβερτούλες για τα ανηψάκια μου, "κάηκα" και δεν το είχα ξαναπιάσει.

Τώρα όμως, καθώς δεν μπορούσα να κάνω κάτι για πολύ ώρα συνεχόμενη και καθώς είχα και έμπνευση για να φτιάξω κάτι με το βελονάκι, το ξανάπιασα.

Ένας φίλος λοιπόν θέλει λέει να πάρει ένα Beagle (το τρελόσκυλο!!!). Καθώς λοιπόν ως γνωστό ο Snoopy είναι Beagle (ναι, πολύ γνωστό, τι να πω... από αυτόν το έμαθα πριν λίγες εβδομάδες ότι είναι Beagle, χαχαχα), αποφάσισα να του κάνω δώρο ένα Snoopy.

Τώρα ο Snoopy βγήκε, ο δευτερο-τριτο ξάδελφός του βγήκε, τι να σας πω, θα σας γελάσω:








Ακολούθησα τις οδηγίες (με κάποιες μικρές παραλλαγές) που πολύ γενναιόδωρα προσφέρει δωρεάν στο blog της η Reina. Μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Αυτά λοιπόν από μένα... Ελπίζω να σας αρέσει και θα τα πούμε πάλι σε λίγες μέρες!

Φιλιά,
Νατάσα




Pin It

7 σχόλια:

LittleSunday είπε...

Έλαααααααα! Είναι πάαααααρα πολύ ωραίο! Δεν το ήξερα πως πιάνουν τα χέρια σου και σ' αυτό το σπορ! Μπράβο μπράβο και ... στ' αλήθεια μοιάζει για Snoopy!!!! (Το αριστερό χέρι υφίσταται, φαντάζομαι, ε;)

LittleSunday είπε...

;)

Aliki είπε...

είναι γλύκας! λατρεύω τον Snoopy!...αν και ούτε εγώ ήξερα οτι είναι beagle!χιχι!

Craft Fairies είπε...

Ότι πιάνουν τα χεράκια σου το κάνουν τέλεια!!!!!Μπράβο σου!!!!

Elina είπε...

Αχουουουου!!! Ειναι γλυκας!!! Μοιαζει πολύ!

eudokia είπε...

σου εχω ξαναπει πως ο,τι κι αν φτιαξεις το λατρευω;;;ειναι πανεμορφος!!!

Athanasia είπε...

Τι ωραιο ειναι παλι αυτο???!!! Μπραβο μπραβο μπραβο! Δεν ηξερα οτι μπορεις να πλεκεις - πρεπει να μαθω και εγω ! Φιλια!

Δημοσίευση σχολίου