Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Χαρούμενα νέα!!!

Γεια σας!!!

Σήμερα δεν έχω να μοιραστώ μαζί σας κάποια κάρτα (αν και ετοιμάζω μία ;ο) ), αλλά να μοιραστώ κάποια ευχάριστα νέα...

Πρώτα απ'όλα, είμαι τόοοοσο χαρούμενη που μπορώ να σας ανακοινώσω ότι είμαι μέλος της νέας σχεδιαστικής ομάδας της Cherry Nest!!! Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη που για τους επόμενους πέντε μήνες θα είμαι μέλος μιας τόσο δημιουργικής ομάδας!

Η Ελίνα, ιδιοκτήτρια του Cherry Nest μας λέει: "Εδώ μπορείτε να βρείτε ηλεκτρονικά αρχεία PDF που μπορείτε να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας, να τυπώσετε και να τα κόψετε για να δημιουργήσετε κομψοτεχνήματα. Από ετικέτες για τα τετράδιά σας και τα μπουκαλάκια μπαχαρικών της κουζίνας, μέχρι χαρτιά για να χρησιμοποιήσετε σε όλων των ειδών τα crafts, από ντεκουπάζ και scrapbooking μέχρι κόσμημα! Κατά καιρούς θα βρείτε επίσης μίνι συλλογές από vintage μπλιμπλίκια όπως τα λέω εγώ, όμορφα μινι πραγματάκια για να διακοσμείτε τις δημιουργίες σας (από κουμπιά μέχρι vintage εικόνες και χαντρούλες)"
Μάλιστα, αυτόν τον μήνα το Cherry Nest είναι χορηγός του Get Creative... περάστε μία βόλτα από εδώ για να δείτε φανταστικές δημιουργίες της σχεδιαστικής ομάδας του Get Creative με προϊόντα του Cherry Nest...

[Edit για να προσθέσω:]

Πως φαίνεται ότι είναι η πρώτη μου συμμετοχή σε δημιουργική ομάδα... Δεν παρουσίασα καν τα μέλη της ομάδας!!!!

Cynthia Llorens από την τόσο μακρινή, όσο και αγαπητή Βραζιλία!

Βίκυ Βαρβαδούκα η τρομερή ελληνίδα scrapper που όλες μας θαυμάζουμε!

Ευδοκία Παπαδοπούλου με τις υπέροχες δημιουργίες της και τα tutorials!

Ελένη Τσαμπάζη με υπέροχες κατασκευές όπως art journaling, mixed media painting και άλλα!

Emma Ruth από τις Φιλιππίνες! 

Μοναδικά blog ένα προς ένα με μοναδικές δημιουργίες και έμπνευση... Μπορείτε να τα επισκεφτείτε για να δείτε και μόνοι σας!



Τα δεύτερα χαρούμενα νέα που έχω είναι ότι κέρδισα στην πρόκληση του Lily Pad Cards για την κάρτα μου Let's Play!!! Πραγματικά δεν μπορούσα να το πιστέψω!!! Και ακόμη περισσότερο επειδή είναι η δεύτερη φορά που κερδίζω πρόκληση στο Lily Pad Cards, ένα από τα πιο αγαπημένα μου καρτο-blogs (παραήμουν ντροπαλή για να μοιραστώ την χαρά μου την πρώτη φορά... ευκαιρία να το κάνω τώρα, χεχεχε)

Αυτά λοιπόν... καιρός να προσγειωθώ λιγάκι και να τελειώσω την κάρτα που έχω ξεκινήσει!

Φιλιά,
Νατάσα
Pin It

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Congratulations!!! Πολύ ευχάριστά νέα!!!

Dolly Daydreams είπε...

Natasha this is wonderful news Congratulations ! Thoroughly deserved, your work is outstanding and always a pleasure to visit your blog. Great news on Lily pad too, you are on a roll !

Marie

Αlex... είπε...

Συγχαρητηρια για ολα!!!!!Σου αξιζουν,αυτο ειναι σιγουρο!Εισαι πολυ ταλαντουχα και πολυ δημιουργικη!Περιμενω να δω δημιουργιες σου με προιοντα Cherry Nest συντομα!

Cynthia Lloréns είπε...

Congratulations...I´m so happy to be in the same team that´s you...I fell so honored.I´m follower now !!!
Have a wonderful week.
Kisses and huges from Brazil
Cynthia

Aliki είπε...

Συγχαρητήρια!Τα αξίζεις όλα!Καλημέρα!

despina είπε...

Συγχαρητήρια για όλα!!!μπράβο!!

olga είπε...

Εξαιρετικά νέα! Είμαι σίγουρη πως θα μας εντυπωσιάσεις με τις κάρτες σου! Καλή αρχή να έχεις!

Vicky Varvadouka είπε...

Πωπω...με έκανες και κοκκίνησα!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Συγχαρητήρια που μπήκες στην ομάδα και για την διάκρισή σου στο LP!!! Οι δημιουργίες σου είναι πραγματικά ξεχωριστές!
Να'σαι καλά!
Φιλιά!

Δημοσίευση σχολίου