Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Summer Card Camp - 2η εβδομάδα

Γεια σας, γεια σας...




Χάθηκα από την blogoγειτονιά αυτήν την εβδομάδα, γιατί νομίζω ότι ήταν η πιο δύσκολη μέχρι στιγμής από άποψη δουλειάς. Αυτά είναι. Κάποιοι είναι ήδη διακοπές και απολαμβάνουν θάλασσα, ήλιο και χαλάρωση, εγώ δούλευα 10 και 12 ώρες ασταμάτητα μπροστά στον υπολογιστή...

Κι αν νομίζετε ότι γκρινιάζω, κάνετε λάθος, γιατί θα φύγω κι εγώ για λίγες μέρες σε 2 εβδομάδες!!! (Και άλλες δύο τον Σεπτέμβριο, αλλά έχουμε ακόμη μέχρι τότε!)

Έχω βάλει στόχο να φτιάχνω τουλάχιστον μία κάρτα την εβδομάδα για το Summer Card Camp (με εξαίρεση τις διακοπές μου βέβαια). Ευτυχώς πρόλαβα να ετοιμάσω μία για αυτή την εβδομάδα.

Ο χρωματικός συνδυασμός αυτή την εβδομάδα ήταν ο ακόλουθος:



Η κάρτα είναι επίσης για την πρόκληση Paper Smooches' July SPARKS Challenge.


Για την πρόκληση έχουν στην σελίδα τους 12 χρωματικούς συνδυασμούς και 10 sketches που μπορείτε να διαλέξετε. Για την κάρτα χρησιμοποίησα το sketch κάτω αριστερά.



Για την πρόκληση επίσης πρέπει να χρησιμοποιήσετε και τουλάχιστον μία σφραγίδα Paper Smooches... αλλά αν δεν έχετε καμία σφραγίδα, μπορείτε να κατεβάσετε μία από τις δωρεάν που προσφέρουν στην σελίδα τους here.

Νομίζω ότι με έχει πιάσει ψύχωση με τις διακοπές, γιατί όλα μου θυμίζουν καλοκαίρι. Αυτά τα χρώματα μου θυμίζουν καταπληκτικούς, δροσιστικότατους καλοκαιρινούς φρουτοχυμούς... Αλλά αποφάσισα να χρησιμοποιήσω λουλούδια στην κάρτα μου! (Ναι, χρειάζομαι διακοπές επειγόντως!)

Χρησιμοποίησα τις σφραγίδες Perky Plants από Paper Smooches με paper piecing, και το σετ Fanciful Frames των Lawn Fawn... Λατρεύω τόσο αυτές τις δύο εταιρείες, που η συλλογή σφραγίδων μου όλο και αυξάνονται! χαχαχα

Paper piecing... πώς να το μεταφράσει κανείς στα ελληνικά; Θα έλεγα ένα είδος κολάζ... ελληνικότατη λέξη, έτσι; χαχαχα

Στην ουσία σφραγίζω την σφραγίδα μου σε διάφορα χαρτιά, κόβω τα κομμάτια που θέλω και τα κολλάω όλα μαζί. Αντί δηλαδή να χρωματίζω τις σφραγίδες μου με μαρκαδόρους ή μελάνια, χρησιμοποιώ χαρτιά.

Για την κορνίζα έκανα κάτι παρόμοιο - την σφράγισα σε κόκκινο χαρτί και την έκοψα. Απλά ήθελα να τονίσω τις λεπτομέρειες σε άσπρο χρώμα, και γι'αυτό χρησιμοποιήσα άσπρο μαρκαδοράκι.

Μπορείτε να δείτε τα υλικά παρακάτω.

Ελπίζω να σας αρέσει!

Υλικά!



Pin It

3 σχόλια:

olga είπε...

Πολύ πλάκα έχει η καρτούλα! Έχει γενικά μια πολύ χαρούμενη διάθεση! Για να σου δώσω λίγη δύναμη σκέψου πως είναι Κυριακή πρωί και είμαι στην δουλειά είδες υπάρχουν και χειρότερα :)

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ Όλγα μου! Για να σου δώσω κι εγώ λίγη δύναμη με την σειρά μου, θα δουλέψω κι εγώ λίγο σήμερα, γιατί δεν τα προλαβαίνω όλα αύριο! χαχαχα

Καλό μας καλοκαίριιιι!!!!

Dolly Daydreams είπε...

Hi there ! This is a fabulous fun card love the colours and the great images. Your cards are always so beautiful and this is no exception.

Marie

Δημοσίευση σχολίου