Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Waltzing Mouse sketch #54

Σήμερα ετοίμασα μία κάρτα λίγο διαφορετική από αυτές που φτιάχνω τελευταία... περισσότερο shabby chic νομίζω/ελπίζω;


Πάνω στην κάρτα έκανα δύο παράθυρα, έτσι ώστε οι καρδιές να μπορούν να γυρίζουν (έχω φτιάξει τις ίδιες καρδιές από την άλλη πλευρά). Η παρακάτω φωτογραφία όπου φαίνεται η κάρτα ανοιχτή ελπίζω να κάνει πιο ξεκάθαρο αυτό που προσπαθώ να περιγράψω...


Ήθελα να δοκιμάσω αυτού του είδους το παράθυρο αρκετό καιρό τώρα και μόλις είδα το τελευταίο σκετς του Waltzing Mouse Sketch Challenge blog ήταν το πρώτο πράγμα που ήρθε στο μυαλό μου ;o)

Η κάρτα αυτή λοιπόν είναι για την πρόκληση Waltzing Mouse Sketch Challenge #54 με το ακόλουθο sketch:


Η Waltzing Mouse είναι μία εταιρία με σφραγίδες που μου αρέσουν πάρα πολύ και τις οποίες χρησιμοποιώ συχνά. Αν και το shabby chic είναι ένα στυλ που μου αρέσει πολύ, δεν συνηθίζω να ετοιμάζω τέτοιου στυλ κάρτες. Αυτές οι σφραγίδες ωστόσο με κάνουν να θέλω να δοκιμάσω το shabby chic! Δεν είχα χαρτιά που να ταιριάζουν με αυτό το στυλ, οπότε χρωμάτισα άσπρα χαρτόνια με Distress Inks.

Τελευταία έχω "κολλήσει" με τα Distress Inks, γιατί μπορεί κανείς να κάνει τόσα πολλά πράγματα με αυτά τα μελάνια! Τα έχω χρησιμοποιήσει με σφραγίδες, για να χρωματίσω σφραγίδες με Distress Inks και νερό, ή για να ετοιμάσω τα δικά μου χαρτιά για τις κάρτες μου, όπως έκανα με αυτήν την κάρτα. Μονόχρωμα, πολύχρωμα, με ή χωρίς μοτίβα... τα Distress Inks μου δίνουν την δυνατότητα να κάνω τόσα πολλά πράγματα, αλλά και να αποφύγω και την αγορά επιπλέον υλικών - κυρίως χαρτιών. Και να σκεφτείτε ότι όταν είχα αγοράσει το πρώτο για να το δοκιμάσω δεν ήμουν και πολύ ικανοποιημένη. Να είναι καλά το YouTube και όλα τα video με τα οποία κατάλαβα πώς μπορώ να τα χρησιμοποιήσω!

Αυτά λοιπόν για σήμερα... Ελπίζω να σας αρέσει η καρτούλα!

Υλικά:

Pin It

4 σχόλια:

Αναστασία Νεραϊδόσκονη είπε...

Καλησπέρα Νατάσσα!!!!!!!Πολύ όμορφη η κάρτα σου και το ροζ δείχνει πολύ!!!!!!!Μου αρέσει πολύ που δείχνεις τα υλικά και τα εργαλεία που χρησιμοποίησες γιατί εμένα τουλάχιστον με βοηθούν πάρα πολύ στο να καταλάβω πως έκανες κάποια πράγματα!!!!!!!kisses!!!!!!!

EFI είπε...

Καλημέρα Νατάσσα! Η κάρτα σου είναι πανέμορφη, μου αρέσει παααρα πολύ! Μπράβο σου!

marie είπε...

Πολύ πολύ ωραία!!!

olga είπε...

Καλημέρα! Η κάρτα είναι πολύ όμορφη! Μου άρεσε πάρα πολύ αυτό το shabby chic στυλ. Η ιδέα με τις περιστρεφόμενες καρδούλες είναι πάρα πολύ ωραία!

Δημοσίευση σχολίου