Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Waltzing Mouse πρόκληση και 3η εβδομάδα Summer Card Camp

Γεια σας!

Οι τρελές μέρες στην δουλειά συνεχίζονται... αλλά μου μένει μόνο μία εβδομάδα για τις σύντομες διακοπές μου, τις οποίες χρειάζομαι απελπισμένα!

Χτες λοιπόν παντρεύτηκε μία φίλη μου. Καθώς ήμουν σε επαγγελματικό ταξίδι την εβδομάδα που μας πέρασε, δεν πρόλαβα να φτιάξω μία καρτούλα! Σήμερα βρήκα λίγο χρόνο και ιδού το αποτέλεσμα:




Ο χρωματικός συνδυασμός, ο οποίος μου αρέσει ΠΑΡΑ πολύ και θα τον έχω στα υπόψη για μελλοντικές κάρτες, είναι από την τρίτη εβδομάδα του Summer Card Camp:


Και το sketch είναι από την πρόκληση #56 των WaltzingMouse Sketch, με το ακόλουθο sketch:


Νομίζω ότι φαίνεται το πόσο κουρασμένη νοιώθω αυτές τις μέρες και μόνο από το γεγονός ότι ακολούθησα το sketch 100%! ;ο)

Ελπίζω να σας αρέσει! 

Υλικά:

(Σημείωση: έχω χρησιμοποιήσει και έναν κόπτη μοτίβων της Artemio που πήρα πριν από λίγους μήνες στο Βέλγιο, και δεν μπορώ να το βρω online!)


Pin It

3 σχόλια:

EFI είπε...

Beautiful!!!!

Aliki είπε...

Μου αρέσει πολύ η χρωματική παλέτα που χρησιμοποίησες για αυτήν την κάρτα! αλλά και το sketch έχει πολύ ενδιαφέρον! καλή επιτυχία Νατάσα! και καλημέρα! φιλιά.

despina είπε...

Και εμένα μου αρέσουν τα χρώματα!!!οι καρτούλα σου είναι υπέροχη!!!καλή επιτυχία!!!!

Δημοσίευση σχολίου